עורך דין לנפגעי פעולות איבה

זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

    זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

      עורך דין לנפגעי פעולות איבה

      במשרדנו, שם תמצאו עורך דין לנפגעי פעולות איבה, אנו מתמחים בייצוג וסיוע לנפגעי פעולות איבה – אנשים שחייהם השתנו באופן דרמטי בעקבות אירועים טראומטיים של אלימות וטרור. כעורכי דין המתמחים בתחום זה, אנו מבינים כי מאחורי כל תיק עומד סיפור אנושי כואב ומטלטל. מטרת מאמר זה היא להדריך אתכם בדרך למיצוי מלא של זכויותיכם החוקיות, תוך הדגשת החשיבות העליונה של ייצוג משפטי המשלב התמחות מקצועית עם גישה רגישה.

      במשרדנו תמצאו עורך דין לנפגעי פעולות איבה, שלקח על עצמנו להיות הקול והמגן של אלה שנפגעו מפעולות איבה. אנו לא רק מעניקים ייעוץ משפטי מקצועי, אלא גם מהווים נקודת אחיזה רגשית בתקופות קשות אלו. צוותנו הוותיק והמנוסה, הכולל עורכי דין וצוות תומך, מתמחה בניווט המערכת המשפטית המורכבת הנוגעת לזכויות נפגעי פעולות איבה, תוך שמירה על יחס אישי ורגיש.

      אנו רואים את עצמנו לא רק כעורכי דין, אלא כשותפים במסע להחלמה, צדק וזכויות. אנו מחויבים להבטיח שכל נפגע פעולת איבה יקבל את מלוא הזכויות והתמיכה המגיעות לו על פי חוק. זוהי המשימה שלנו – להילחם למענכם, להקשיב לסיפורכם, וללוות אתכם לאורך הנתיב המורכב של המערכת המשפטית והביורוקרטיה, בדרך מכובדת, מסורה ובכל הלב והנשמה.

       

      שימו לב, אם פעולות האיבה היא גם תאונת עבודה, ניתן לבחור בין התגמולים המשולמים. לקריאה אודות עורך דין לתאונות עבודה בחיפה – לחצו כאן, או היכנסו למדריך שלנו – באמצעות לחיצה על הקישור הבא.

       

      מהי משמעות המושג פעולת איבה?

      המושג "פגיעת איבה" הינו נדבך מרכזי בהגדרת הזכויות והסיוע המגיעים לקורבנות של אירועי אלימות שמקורם בסכסוך הישראלי-ערבי הממושך. חלוקה נכונה ועניינית של היקף המושג על פי ההגדרות המשפטיות הרלוונטיות הינה תנאי הכרחי על מנת להבטיח הגנה מלאה של זכויותיהם של הנפגעים.

      בחוק נקבעו חמישה סוגי פגיעה העונים להגדרה של "פגיעת איבה": פגיעה הנגרמת במישרין מפעולות איבה של ארגונים או גורמים עוינים לישראל, פגיעה שארעה בשגגה במהלך פעולת איבה, פגיעה מנשק שיועד לפעולת איבה או הגנה ממנה, פגיעה על רקע לאומי-אתני בהקשר של הסכסוך, וכן פגיעה שבוצעה על ידי ארגון טרור מוכרז.

      על עורך הדין המייצג נפגעים אלו להפנים היטב את היקף ההגדרות הללו על מנת לזהות את מלוא הנסיבות המזכות בהגדרה כ"פגיעת איבה". במקרים רבים, הקשר הסיבתי בין האירוע לבין הסכסוך אינו חד משמעי, במיוחד כאשר מדובר בפגיעה נפשית. לפיכך, יהיה עלינו לבצע בחינה יסודית של כלל הנסיבות ופרטי האירוע על מנת להבטיח קבלת ההכרה וההטבות המלאות המגיעות לנפגעי איבה על פי חוק.

       

      מיהו "נפגע" על פי החוק?

      בהגדרת נפגע פעולת איבה לפי חוק, קיימים מספר קריטריונים מכריעים שיש להתייחס אליהם. זהות הגורם הנפגע וסטטוס השהייה בישראל הם משתנים קריטיים בקביעת הזכאות לתגמולים ופיצויים. חוק התגמולים לנפגעי איבה מכיר באזרחים ישראלים ותושבי ישראל כ"נפגעים" לעניין החוק, בין אם נפגעו בתחומי המדינה או בחו"ל. יתרה מכך, גם אזרחים ישראלים שעזבו את ישראל בתקופה של עד שנה זכאים להיכלל בהגדרה זו.

      נוסף על כך, הגדרת "נפגע" רחבה דיה כדי לכלול גם שוהים חוקיים זמניים כגון תיירים, סטודנטים זרים או עובדים זרים, וזאת בתנאי שהפגיעה אירעה בתחומי ישראל או באזורים שהוגדרו על ידי שר הביטחון. הרציונל מאחורי הגדרה מקיפה זו הוא ההכרה בפוטנציאל החשיפה לאירועי איבה עבור כל מי שמצוי בתחומי המדינה באופן חוקי ולגיטימי.

      חובתנו כעורכי דין לנפגעי פעולות איבה היא להכיר את סעיפי החוק ונפתוליו ולפעול להגשמת הזכויות המלאות גם במקרים חריגים או גבוליים. יישום הוראות החוק תוך הבנה של מגוון הנסיבות האפשריות הוא המפתח להבטחת הגנה מרבית על כל מי שזכאי לתגמולים כנפגע איבה.

       

      לקריאת הצלחות נוספות – לחצו כאן.

       

      זכות הערעור – נדבך מפתח בהגנה על נפגעי איבה

      במקרים רבים, למרבה הצער, אנו נתקלים במצבים בהם תביעות מוצדקות להכרה כנפגעי פעולות איבה נדחות על ידי המוסד לביטוח לאומי. התופעה הזו יכולה לפגוע בכל אדם – החל מהורה יחידני מהפריפריה ועד לקשיש מהגליל שנפגע במהלך אירוע אלים. דחיית התביעה מהווה לא אחת מכה קשה נוספת עבור הנפגעים.

      על אף מצבים קשים אלו, יש להבין כי הדחייה אינה המילה האחרונה. חוקי מדינת ישראל, מתוך הבנת המורכבות הגבוהה של נושא נפגעי האיבה, מקנים להם זכות יקרה – זכות הערעור בבית המשפט המחוזי בתל אביב. כל עורך דין לנפגעי פעוללות איבה יודע שמדובר בזכות שאין להמעיט בחשיבותה, שכן היא מאפשרת הבאת הסיפור האמיתי והמלא אל מול שופטים המכירים לעומק את הנושא הרגיש והמורכב הזה.

      תפקידנו כעורכי דין הוא לא רק לנהל את ההליך המשפטי הפורמלי, אלא להציג את התמונה הרחבה – את הסיפור האנושי, החוויה הטראומטית והמאבק שעובר הנפגע. הדבר מאפשר לגורם השיפוטי להתחקות אחר הפרטים האמיתיים שמעבר לטפסים ולהבין את המשמעות העמוקה שבהכרה הזו עבור הנפגע.

      בפועל, הצגה נכונה של המקרה מביאה לעתים קרובות לתוצאות מרשימות, בדמות היפוך החלטת הדחייה המקורית של המוסד לביטוח לאומי או ועדות הערר הרפואיות. מדובר בהוכחה שבסופו של יום, עם ייצוג הולם, המערכת המשפטית יודעת לתקן את עצמה ולעשות צדק עם נפגעי האיבה. זוהי משימתנו המרכזית – להיות הקול של מי שלא נשמע, ולהילחם עבורם על קבלת ההכרה והתמיכה הראויות על פי חוק.

       

      הביטוח הלאומי קבע שמצבה הנפשי של ענת אשר (שם בדוי) הוחמר, כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל

      כך לדוגמה, ענת (שם בדוי) היא לקוחת המשרד, שנפגעה בפיגוע של אוטובוס הדמים ביום 11.03.1978, שבו נרצחו 35 אנשים ו-71 נפצעו. ענת ניצלה בנס, אלא שמאז הפיגוע היא סובלת מפלשבקים, חרדות במהלך היום, סיוטים בלילות ועוד. לאחר מאבק ארוך ענת קיבלה הכרה כנפגעת פעולות איבה.

      לאחר 44 שנים, הצלחנו להוכיח שהיא סובלת מפסוט טראומה והיא קיבלה הכרה כנפגעת פעולות איבה.

      יתרה מכך, לאחרונה, חלה החמרה דרמטית במצבה הנפשי של ענת. ההחמרה באה לידי ביטוי, בין היתר, בהתקפי חרדה שכוללים קושי בנשימה, דופק גבוה, זיעה קרה, ודפיקות לב מואצות. חוסר יכולת להירדם בלילה, גם לא עם כדורי שינה. אפילו הטיפול התרופתי שענת נוטלת, בקושי מסייע לה.

      לשמחתנו, עורך דין לנפגעי פעולות איבה ממשדנו הצליח לשכנע את הביטוח הלאומי כי חלה החמרה במצבה הנפשי של ענת. בנוסף, הוכחנו שההחמרה נגרמה על רקע מלחמת חרבות ברזל. לבסוף, הביטוח הלאומי העניק לענת 10% נכות נוספים.

       

       

      קביעת דרגת נכות לנפגעי פעולות איבה

      לאחר שהוכרת כנפגע פעולת איבה, השלב הבא והקריטי הוא קביעת דרגת הנכות לפיה תיקבע רמת התגמולים והסיוע שתהיה זכאי לקבל. תהליך זה מורכב וסבוך, ודורש גישה שיטתית ויסודית על מנת לוודא קבלת ההכרה וההטבות המקסימליות המגיעות על פי חוק.

      ראשית, חשוב להקפיד על הגשת הטפסים הרלוונטיים לקביעת דרגת הנכות בתוך שנה ממועד הפגיעה, שכן איחור עלול לפגוע בזכויותיך. במקביל, עליך לצרף את מלוא התיעוד והמסמכים הרפואיים הקשורים לפגיעה – דוחות רפואיים, סיכומי אשפוז, חוות דעת מומחים וכל מידע רלוונטי אחר המתעד את מהלך האירוע והנזקים שנגרמו. התיעוד המלא הוא מפתח להצגת התמונה השלמה ביותר בפני הגורמים המוסמכים.

      בהמשך, עלינו לפעול באופן שיטתי לאיסוף כלל המרכיבים והנתונים הרפואיים והנפשיים על מנת שאלו יוכלו להיות מוערכים כראוי. תפקידנו כעורכי דין הוא למצות עבורך את מלוא הדרכים והאפשרויות שהחוק מעניק, לדאוג שכל פרט יובא בחשבון, ולהיאבק למענך על קבלת דרגת הנכות המשקפת באופן הוגן ומלא את השלכות הפגיעה על חייך.

      מעמדי המקצועי כעורך דין לנפגעי איבה מחייב אותי להפעיל את מלוא הכלים והמרץ הדרושים על מנת לממש עבורך את זכויותיך המלאות בתהליך זה. אין מדובר רק בעבודה טכנית, אלא בשליחות של ממש לראות שמדינת ישראל עומדת בהתחייבויותיה כלפי נפגעי האיבה באופן מלא ומכבד.

       

      נפגעתם בפעולת איבה שהיא גם תאונת עבודה? הקליקו על הקישור וגלו את הזכויות שלכם

       

      זכות הערעור – הגנה על קביעת דרגת הנכות בצורה הוגנת

      במקרים בהם קביעת דרגת הנכות על ידי הוועדה הרפואית אינה תואמת לתפיסתך את היקף הנזק והפגיעה שנגרמו לך, חשוב לדעת כי הדלת אינה נעולה. מעמדת זכות ערעור על ההחלטה בפני ועדה רפואית עליונה יותר.

      תהליך הערעור אינו מהווה אך נוהל בירוקרטי טכני, אלא מנגנון מהותי שנועד להבטיח קביעה צודקת ככל הניתן של דרגת הנכות ושל ההטבות המגיעות לך כנפגע איבה. במסגרת הליך זה, נבחן שוב את כלל המסמכים הרפואיים ונשקול קבלת חוות דעת רפואית חיצונית נוספת. נציג את המקרה באופן מקיף ויסודי תוך כדי הצבעה על כשלים או חוסר דיוקים בהערכה המקורית של הוועדה.

      מניסיוני העשיר בתחום, ערעור מוצלח לוועדה גבוהה יותר הוביל לא אחת לשינוי דרמטי של קביעת דרגת הנכות עבור לקוחותיי. עם זאת, הצלחה בתהליך זה מותנית בעבודה יסודית, מקצועית ומעמיקה.

      יחד עם זאת, במידה ואתה חש כי דרגת הנכות שנקבעה עבורך אינה משקפת כראוי את היקף הפגיעה והנזק, אין לך כל סיבה להתייאש. כמשרד עורכי דין המתמחה בייצוג נפגעי פעולות איבה, נקודת המוצא העיקרית שלנו היא הבטחת מיצוי מלא של זכויותיך המגיעות על פי חוק. בידינו הכלים והניסיון להפוך את הליך הערעור למנגנון צדק יעיל עבורך.

       

      נפגעתם בתאונת דרכים? לקריאת מאמר בנושא, היכנסו לקישור הזה.

       

      השירות האישי והליווי הצמוד – היתרון המכריע

      כאשר מדובר בתהליך מורכב ורגיש של קביעת דרגת נכות לנפגעי פעולות איבה, היתרון המכריע של עורך דין לנפגעי פעולות איבה נעוץ בשירות האישי והליווי הצמוד לאורך כל הדרך. במשרדנו רכשנו התמחות ייחודית בתחום זה, שאינה מסתפקת בידע המשפטי הנדרש, אלא משלבת התמצאות רפואית מעמיקה והכרת המנגנונים השונים על בוריים.

      התמחותנו האמיתית היא ביכולת לנווט באופן מיטבי בנתיבים הבירוקרטיים והרפואיים במטרה להשיג עבור לקוחותינו את דרגת הנכות הגבוהה והמשקפת ביותר את מצבם. לשם כך, אנו שולטים היטב בסעיפי הליקויים השונים ובמנגנוני הבדיקות והאבחונים שעשויים להשפיע על שיעור דרגת הנכות שתיקבע.

      מעבר לידע התיאורטי, אנו מיישמים גישה אקטיבית וצמודה, תוך ליווי אישי של הלקוח לאורך כל התהליך. איננו רק "שולחים" את הלקוח לבדיקות, אלא עוקבים ומוודאים ביצוע מלא של הבדיקות הרלוונטיות על הצד הטוב ביותר. כל מסמך, כל בדיקה ופרט רפואי – אנו דואגים להשלמתם ולשילובם המיטבי בתיק על מנת לייצר את התשתית החזקה ביותר להשגת התוצאה הרצויה.

      מאמץ מקצועי ויסודי זה הוכיח את עצמו שוב ושוב בהשגת דרגות נכות גבוהות למרותיהן של ציפיות הלקוחות. הצלחותינו החוזרות ונשנות בתחום זה אינן פרי מקרה, אלא תוצאה ישירה של עבודה מסורה, מדוקדקת ומוקפדת על הפרטים הקטנים. לכן, אם אתם מחפשים שירות אמין, מקצועי וצמוד של עורך דין לנפגעי פעולות איבה, אשר ישים את מלוא מרצו לצורך מיצוי זכויותיכם – הגעתם לכתובת הנכונה.

       

      רוצים לקרוא עוד על פעולות איבה? הקליקו על הקישור הזה או על הקישור הזה.

       

      סיכום – היעזרות בעורך דין לנפגעי פעולות איבה בדרך לצדק ושיקום

      חוויתם פגיעה מפעולת איבה בצפון הארץ? חשוב לזכור שאינכם לבד בתהליך המורכב והקשה הזה. כעורכי דין המתמחים בנושא פעולות איבה, אנו רואים כמה חיוני כל שלב לאורך המסלול – החל מהגשת התביעה בזמן ומיצוי זכות ההכרה בכם כנפגעי איבה, ועד לקביעת דרגת נכות מדויקת התואמת את מצבכם בפועל. כל צעד ופרט משפיעים על סיכויי השיקום והפיצוי הראויים לכם.

      משרדנו התמחה בטיפול יסודי במכלול ההיבטים הנדרשים – החל מהכרת סעיפי הליקויים והבדיקות הרפואיות התומכות, וכלה בהכשרה לניהול הליכי ערעור מקצועיים במקרים של טעות או חוסר דיוק בהחלטות הוועדות הרפואיות. תפקידנו הוא להציג בפני הרשויות את התמונה המלאה והמדויקת ביותר ולפעול עד קבלת כל הזכויות המגיעות לנפגע.

      לכן, אם נפגעתם מפעולת איבה בצפון או בכל רחבי הארץ – אל תחכו יום נוסף. צרו עימנו קשר ונשמח לספק לכם ייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות. יחד נוכל להבטיח שבדרך הקשה והמפותלת לצדק ושיקום, לא תצטרכו ללכת לבדכם.

       

      נותרו לכם שאלות? השאירו פרטים מטה ותקבלו את כל התשובות.

      רוצים לקרוא עלינו עוד? אתם יכולים לטייל כאן באתר, או לבקר אותנו בפייסבוק, או באינסטגרם.

       

      *התמונה באדיבות אגד*

      תחומי התמחות נוספים

        • נפגע בתאונת עבודה, ויקבל פיצויים בסך של כ- 3,900,000 ₪ • כ- 1,655,000 ₪ מהביטוח הלאומי - זה הסכום שמקבל מורה שנפגע במהלך יום חופשי • עורך דין לתאונות - נפל ויפוצה בכ- 680,000 ש"ח • חייל שנפצע במהלך חופשה עשוי להיות מוכר כנכה צה"ל ולכן משרד הביטחון הכיר ברננה קורן (שם בדוי) כנכת צה"ל • פוסט טראומה כתוצאה מהשירות הצבאי • פיצויים בגין תאונת דרכים • פוליסת תאונות אישיות לתלמידים מכסה גם תקיפות מיניות • הצלחה בתביעת לשון הרע • נקלע לקרב יריות, וקיבל פיצויים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות לתלמיד. • נפגעה בתאונת דרכים, ותקבל פיצוי בסך של כ- 1,260,000 ₪! • משרדנו ניצח בתביעה סבוכה ביותר, שתחילתה בשנת 2012, והחזיר לקשישה את הזכות הבסיסית ביותר – הזכות לחירות על גופה ונפשה • תביעה בגין הטרדה מינית - ניצחון מרשים למשרדנו • מעבירים הרצאות ללשכת עורכי הדין • פיצוי בסך של 150,000 ש"ח בתאונת דרכים, למרות שלא נגרם נזק משמעותי • רשלנות בטיפול שיניים • ניצחון מוחץ לפני שהגענו לבית המשפט • 50,000 ש"ח פיצויים, בגלל רשלנות רפואית בניתוח פלסטי • 190,000 ש"ח פיצויים ללקוח שלנו שעבר תאונת דרכים, למרות שהשכר החודשי שלו לא נפגע • למעלה מ- 99,000 ש"ח!!! זה סכום הפיצויים שבית המשפט פסק ללקוחה שלנו, שנשברו לה 2 שיניים עקב קריסה של מיטת עיסוי • עוד הצלחה למשרדנו, והפעם – פתרון מהיר מחוץ לכותלי בית המשפט • תביעה בגין ליקויי בנייה • חיסכון במס שבח בשווי 20,000 ש"ח • רשלנות רפואית - הצלחה חסרת תקדים למשרדנו! • נשים שעברו כריתת שד מקבלות את הזכויות שלהן בביטוח הלאומי • נפלה בכניסה למרפאה, ותפוצה בסכום של 85,000 ש"ח • כמעט חסר תקדים – הצלחנו להפוך פסק דין שניתן בהסכמה

      הצלחות המשרד

      כמעט חסר תקדים – הצלחנו להפוך פסק דין שניתן בהסכמה

      משרדנו נחל הצלחה מרשימה בבית המשפט המחוזי, במסגרת ערעור על פסק דין שניתן בבית משפט השלום בקריות.

      נשים שעברו כריתת שד מקבלות את הזכויות שלהן בביטוח הלאומי

      עד לאחרונה, נשים שעברו כריתת שד ושחזור, קיבלו בסניפי הביטוח הלאומי מחצית מאחוזי הנכות המגיעים להן. למה? ככה!

      חיסכון במס שבח בשווי 20,000 ש"ח

      למעלה מ- 99,000 ש"ח!!! זה סכום הפיצויים שבית המשפט פסק ללקוחה שלנו, שנשברו לה 2 שיניים עקב קריסה של מיטת עיסוי

      פסק הדין הוא הצלחה גדולה מאוד, לא בגלל הסכום שנפסק, אלא מהסיבה שבמהלך המשפט, בית המשפט "גילה" את דעתו, והעריך את סכום הפיצויים בסך של כ-55,000 ₪ בלבד. וכאן נכנסנו למאבק כפול: גם מול הנתבע, וגם מול בית המשפט.

      חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      נפלה בכניסה למרפאה, ותפוצה בסכום של 85,000 ש"ח

      אישה שנתקלה במדרגה בכניסה למרפאה, קיבלה פיצויים בסך של 85,000 ש"ח.

      מדובר בסכום גבוה יחסית, מן הטעם, שלאישה לא נגרמה נכות, ולא נרגמו לה הפסדי השתכרות כתוצאה מאירוע הנפילה.

      רשלנות רפואית - הצלחה חסרת תקדים למשרדנו!

      בזכות חקירה נגדית מבריקה, מומחה מטעם בית המשפט (כירורג בכיר ממרכז הארץ) חזר בו מעדותו, והודה שבית החולים התרשל.

       

      תביעה בגין ליקויי בנייה

      מומחה מטעם בית המשפט קבע אובדן דמי שימוש ראויים בסך של 1,100 ש"ח לכל חודש במהלך תקופת הרטיבות.

       

      עוד הצלחה למשרדנו, והפעם – פתרון מהיר מחוץ לכותלי בית המשפט

      צ' חתמה על חוזה ושילמה את מלוא התמורה, בסך של למעלה מ-30,000 ₪. לצערה, התמורה שקיבלה בגין התשלום – הייתה שלא לשביעות רצונה, ולמעשה – הבינה כי נפלה במקרה תרמית. בתוך פחות מחודש ימים לאחר פנייתה אלינו, ולאחר משא ומתן אפקטיבי וממוקד, נחתם הסכם להשבת התמורה לצ' (בניכוי הוצאות עבודה ריאליות). שמחנו לעמוד לשירותה של צ', במהירות, ביעילות, ובלי להגיע לבית המשפט.

       

      190,000 ש"ח פיצויים ללקוח שלנו שעבר תאונת דרכים, למרות שהשכר החודשי שלו לא נפגע

      אחת מההצדקות לפיצוי בדיני נזיקין היא "שינוי מצב לרעה". אדם שעובר תאונה ונגרם לו נזק, סביר להניח שמצבו ישתנה לרעה בעקבות התאונה. האינדיקציה החזקה ביותר לשינו

      50,000 ש"ח פיצויים, בגלל רשלנות רפואית בניתוח פלסטי

      לקוחה שלנו ביצעה ניתוח לשאיבת שומן, בעלות של כ- 12,000 ש"ח. הניתוח לא הצליח (בלשון המעטה), אז תבענו את חברת הפלסטיקה. תוך זמן קצר ניצחנו, וזכינו בסך של כ- 50,000 ש"ח. אז רשמנו לפניכם, אם אתם צריכים עורך דין לרשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים – זה אנחנו!

      ניצחון מוחץ לפני שהגענו לבית המשפט

      איך עשינו את זה? הנה הסיפור, בקצרה: מעשה בחברת תוכנה (הלקוחה שלנו) שהתקשרה עם חברה שמתמחה בהענקת אשראי חוץ בנקאי ללקוחות פרטיים.

      רשלנות בטיפול שיניים

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד.

       

      פיצוי בסך של 150,000 ש"ח בתאונת דרכים, למרות שלא נגרם נזק משמעותי

      נכון שלכל אחד מאיתנו יש חבר או קרוב משפחה שהיה מעורב בתאונת דרכים, ואף על פי שלא קרה לו כלום הוא קיבל פיצוי בסך של 150,000 ש"ח.

       

      מעבירים הרצאות ללשכת עורכי הדין

      כל כך מקצועיים במקרקעין, שאנחנו מעבירים הרצאות בענייני מקרקעין, מטעם לשכת עורכי הדין.

      כבוד לעורכת הדין (המלומדת) סיון שחר ממשרדנו!

      תביעה בגין הטרדה מינית - ניצחון מרשים למשרדנו

      הקטינה, בשנות העשרה לחייה, הגיעה למשרדנו לאחר שהעבריין שתקף אותה מינית הורשע בביצוע עבירות מין. הגשנו בשם הנערה, תביעה בגין הטרדה מינית, נגד התוקף. על מנת להביא את התוקף לדין, ולהבטיח שהתוקף ישלם על הנזקים שנגרמו לנערה.

      אמת היא שכל הון שבעולם לא יוכל לפצות על הכאב, ההשפלה, והפגיעה העצומה שחוותה הנערה. אולם כחלק ממלחמת הצדק שניהלנו נגד התוקף, משרדנו עמד על כך שהפיצוי שהוא ישלם לתובעת, יהיה גבוה דיו כדי להרתיע אותו ולאפשר לנערה בסיס להחלמה וחזרה למסלול חייה התקין.

      משרדנו ניצח בתביעה סבוכה ביותר, שתחילתה בשנת 2012, והחזיר לקשישה את הזכות הבסיסית ביותר – הזכות לחירות על גופה ונפשה

      שלומית כהן (שם בדוי) הגיעה למשרדנו וביקשה שנייצג אותה מול רשויות החוק. המדינה ומחלקת הרווחה קבעו ששלומית אינה יכולה לדאוג לענייניה, ולכן מינו לה אפוטרופוס על גופה ורכושה, כך שהיכולת להחליט מה טוב עבורה נשללה ממנה ביום בהיר אחד.

      נפגעה בתאונת דרכים, ותקבל פיצוי בסך של כ- 1,260,000 ₪!

      עוד הישג מרשים למשרדנו.

      רונית ברכה (שם בדוי), נפגעה בתאונת דרכים, בהיותה בת 44.

      נקלע לקרב יריות, וקיבל פיצויים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות לתלמיד.

      בחופש הגדול שלפני כיתה י', מאיר (שם בדוי) נקלע לאירוע ירי סמוך לביתו. לא פחות מארבעה קליעים פילחו את פלג גופו העליון, והוא הובהל לבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם, במצב אנוש.
      מכיוון שמאיר היה תלמיד בזמן אירוע הירי, הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח, אשר מבטחת את כל תלמידי ישראל, בפוליסת תאונות אישיות.

      לא הרבה יודעים, אך לכל תלמיד בישראל יש ביטוח תאונות אישיות, אשר חל על כל תלמיד, בכל זמן, ובכל מקום בו נמצא התלמיד, גם אם התאונה אירעה בלי קשר לפעילות המוסד החינוכי. כך לדוגמה, גם אם התלמיד נפצע במהלך החופש הגדול, בחוף הים, במגרש משחקים, או כתוצאה ממעשי אלימות, הוא עשוי להיות זכאי לפיצויים מחברת הביטוח.

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      צרו קשר