זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

    זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

      עורך דין תאונות דרכים בחיפה

      אם נקלעתם לתאונת דרכים, ואתם מחפשים עורך דין לתאונות דרכים בחיפה והסביבה, הגעתם למקום הנכון. משרדנו מתמחה בתחום תאונות הדרכים ומציע שירות משפטי מקיף ואיכותי לנפגעי תאונות דרכים בחיפה והצפון. צוות עורכי הדין שלנו משלב ידע משפטי מעמיק עם ניסיון רב בטיפול בתביעות מורכבות מול חברות הביטוח.

      מה שמייחד אותנו כעורכי דין לתאונות דרכים בחיפה הוא היכולת לשלב מקצועיות משפטית גבוהה עם גישה אמפתית ורגישה לצרכים הייחודיים של כל לקוח. אנו מבינים את ההשלכות הפיזיות, הנפשיות והכלכליות של תאונות דרכים, ולכן אנו מקפידים להעניק ליווי אישי צמוד לאורך כל ההליך המשפטי – החל מהפגישה הראשונה ועד להשגת הפיצוי המרבי המגיע לכם.

      במשרדנו בחיפה תמצאו את עורכי הדין המנוסים שלנו בתחום תאונות הדרכים. הידע המקצועי העמוק והניסיון הרב שצברנו מאפשרים לנו להשיג תוצאות מרשימות עבור לקוחותינו. מטרתנו העיקרית היא להבטיח שתקבלו את מלוא הזכויות והפיצויים המגיעים לכם בעקבות הפגיעה שחוויתם בתאונת הדרכים.

      כשאתם פונים אלינו, אתם זוכים ליחס אישי וחם לצד ייצוג משפטי מקצועי ונחוש. אנו מלווים אתכם בהבנה ותמיכה לאורך כל שלבי ההליך המשפטי, ופועלים ללא לאות למיצוי מלא של זכויותיכם ולהשגת הפיצוי המרבי עבורכם.

       

      שימו לב, אם תאונת הדרכים היא גם תאונת עבודה, אתם זכאים להכרה כנפגעי עבודה. לקריאת מאמר אודות נפגעי עבודההקליקו על הקישור הזהאו הקליקו על הקישור הזה.

       

      מהי תאונת דרכים על פי החוק?

      לפני שנדבר על המשרד שלנו, נסביר תחילה מהי תאונת דרכים. בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תאונת דרכים היא אירוע שבו נגרם נזק גופני לאדם כתוצאה משימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה. ההגדרה הזו היא רחבה והיא כוללת מגוון מצבים, כגון התפוצצות או התלקחות של הרכב עקב כשל ברכיב או בחומר חיוני לנסיעה, פגיעה ברכב חונה במקום אסור, או נזק שנגרם מניצול הכוח המכני של הרכב. חשוב לציין שגם אירועים שנגרמו על ידי גורם חיצוני לרכב עשויים להיחשב כתאונת דרכים. עם זאת, החוק מחריג מקרים שבהם הנזק נגרם במתכוון לגוף או לרכוש. כעורכי דין לתאונות דרכים בחיפה, אנו מכירים היטב את ההגדרות המשפטיות הללו ומשתמשים בידע זה כדי לייצג את לקוחותינו ביעילות מרבית.

      עוד חשוב לציין, בהקשר של תאונות דרכים, שהחוק קובע גם מהו שימוש ברכב מנועי. לפי החוק, המונח "שימוש ברכב מנועי" חורגת מעבר לנהיגה בלבד. היא כוללת מגוון פעולות הקשורות לרכב, כגון: נסיעה ברכב, כניסה לרכב או יציאה ממנו, חניית הרכב, דחיפה או גרירה של הרכב, ביצוע טיפול-דרך או תיקון-דרך, ועוד.

      חשוב לציין שהחוק מחריג פעולות טעינה ופריקה של מטען כאשר הרכב עומד. הבנה מעמיקה של הגדרה זו מאפשרת לנו, כעורכי דין שמתמחים בתאונות דרכים בחיפה, לזהות מקרים רבים ומגוונים הנכללים תחת הגדרת תאונת דרכים, ולהעניק ללקוחותינו את הייצוג המשפטי המיטבי.

       

      חברת הביטוח האחראית לפיצויים בתאונות דרכים

      אחד הדברים החשובים הוא לזהות את חברת הביטוח האחראית לתשלום הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. בכל תאונת דרכים אמורה להיות חברת ביטוח שתישא באחריות לפיצוי הנפגעים. כדי לקבוע את חבותה של חברת הביטוח לשלם פיצויים, אנו בודקים שלושה גורמים מרכזיים: קיומו של רישיון רכב בתוקף, רישיון נהיגה תקף של הנהג, ופוליסת ביטוח חובה בתוקף.

      כעורכי דין מנוסים בתחום תאונות הדרכים בחיפה, אנו מקפידים לבחון בקפדנות את כל המסמכים הרלוונטיים כדי להבטיח שזכויות לקוחותינו ממוצות במלואן. זיהוי מדויק של חברת הביטוח האחראית הוא צעד קריטי בתהליך התביעה, ומאפשר לנו לפעול ביעילות מול הגורם הנכון.

       

      אתם אתם חיילים ונפגעתם במהלך השירות הצבאי, יתכן שאתם זכאים להכרה כנכי צה"ל. לקריאת מאמר על תביעות משרד הביטחון או נכי צה"ל, היכנסו למאמר הזה, או למאמר הזה, וגלו את הזכויות שלכם.

       

      המפתח להצלחתנו כמשרד עורכי דין בתחום תאונות הדרכים

      כעורכי דין מובילים בתחום תאונות דרכים בחיפה, אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת להכנת התיק לפני הגשת התביעה. המוקד העיקרי בשלב זה הוא הוכחת הנזק הרפואי, שהיא קריטית להשגת הפיצוי המרבי עבור לקוחותינו.

      תהליך ההכנה המקיף שלנו כולל:

      • תשאול רפואי מעמיק: אנו מבצעים ראיון מקיף עם כל לקוח כדי להבין את מלוא היקף הפגיעה.
      • ניתוח מדוקדק של הנזקים הרפואיים: צוות המקצוענים שלנו מנתח בקפידה כל היבט של הפגיעה.
      • בקיאות בסעיפי הליקוי: ידע מעמיק בתקנות הביטוח הלאומי מאפשר לנו למקסם את הפיצוי.
      • זיהוי הבדיקות הנדרשות: אנו מכוונים את לקוחותינו לבדיקות הרפואיות המתאימות ביותר להוכחת נזקיהם.
      • ליווי במעקב רפואי: אנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל תהליך הטיפול הרפואי והשיקום.

      כעורכי דין לתאונות דרכים בחיפה, אנו רואים בכל תיק אתגר ייחודי. הניסיון הרב שצברנו בטיפול בתביעות תאונות דרכים מאפשר לנו להתאים את אסטרטגיית הטיפול לכל מקרה באופן אישי. מטרתנו היא להבטיח שכל נפגע תאונת דרכים בחיפה יקבל את מלוא הפיצוי המגיע לו. הגישה המקצועית והמסורה שלנו, יחד עם הידע המעמיק בתחום תאונות הדרכים, מאפשרים לנו להשיג תוצאות מיטביות עבור לקוחותינו.

       

      לקריאת מקצת הצלחות משרדנו – לחצו כאן

       

      הגשת תביעה ומינוי מומחים

      לאחר הכנה יסודית של התיק, השלב הבא בתהליך הטיפול בתביעות תאונות דרכים הוא הגשת התביעה והבקשה למינוי מומחים רפואיים. כעורכי דין מובילים בתחום תאונות דרכים, אנו מייחסים חשיבות עליונה לשלב זה, שכן הוא מהווה את הבסיס להמשך ההליך המשפטי ולהשגת הפיצוי המרבי עבור לקוחותינו.

      הגשת התביעה נגד חברת הביטוח היא צעד משמעותי שדורש מיומנות וניסיון רב. אנו מקפידים על ניסוח מדויק ומקיף של כתב התביעה, תוך הדגשת כל הנקודות החשובות בתיק. מטרתנו היא להציג את המקרה באופן ברור ומשכנע, כדי לבסס את זכאותו של הלקוח לפיצוי מלא על נזקיו.

      במקביל להגשת התביעה, אנו מגישים בקשה למינוי מומחים רפואיים. זהו שלב קריטי בתהליך, שכן חוות הדעת של המומחים הרפואיים מהוות את הבסיס להערכת הנזק ולקביעת גובה הפיצויים. כעורכי דין מנוסים בתחום תאונות הדרכים, אנו יודעים כיצד לבקש מינוי של המומחים המתאימים ביותר לכל סוג של פגיעה או ליקוי.

      בבקשה למינוי מומחים, אנו מפרטים את סוגי הליקויים של הלקוח ומבקשים מינוי של מומחים בתחומים הרלוונטיים. למשל, אם הלקוח סובל מפגיעות אורתופדיות ונוירולוגיות, נבקש מינוי של מומחים בשני התחומים הללו. אנו גם מקפידים לבקש מינוי של מומחים בתחומים נוספים שעשויים להיות רלוונטיים, כגון פסיכיאטריה או ראומטולוגיה, בהתאם לנסיבות המקרה.

      לסיכום, הגשת תביעה מקצועית ובקשה מדויקת למינוי מומחים הן אבני יסוד בתהליך השגת פיצוי מרבי עבור נפגעי תאונות דרכים. כמשרד עורכי דין מוביל בתחום תאונות הדרכים בחיפה, אנו מחויבים להוביל את לקוחותינו בבטחה דרך שלבים אלה, תוך שימוש בידע ובניסיון שצברנו לאורך שנים של טיפול בתיקים מורכבים.

       

      לקריאת אתגרים מעניינים המבוססים על סיפורים אמיתיים – לחצו כאן

       

      בדיקות מומחים רפואיים

      כמי שמצויים בתחום תאונות דרכים, אנו מייחסים חשיבות עליונה לשלב הבדיקות על ידי המומחים הרפואיים. זהו שלב קריטי בתהליך התביעה, שבו כל מומחה רפואי שמונה בודק את הלקוח באופן מעמיק, עורך חוות דעת מקצועית, וקובע את אחוזי הנכות הרלוונטיים.

      הודות להכנה המדוקדקת והיסודית שאנו מבצעים בתחילת התהליך, משרדנו משיג שני יתרונות משמעותיים: ראשית, אנו מצליחים להבטיח מינוי של מומחים רפואיים מתאימים ומקצועיים בתחומים הרלוונטיים לפגיעות של לקוחותינו. שנית, ובעל חשיבות רבה לא פחות, אנו מגדילים את הסיכויים לקבלת אחוזי נכות גבוהים יותר, המשקפים נאמנה את מלוא היקף הפגיעה והנזק שנגרמו ללקוח.

      כעורכי דין לתאונות דרכים בחיפה, אנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל שלב הבדיקות הרפואיות. אנו מוודאים שכל המסמכים והמידע הרפואי הרלוונטי מוצגים בפני המומחים, ומסייעים ללקוחותינו להתכונן לבדיקות באופן מיטבי. ניסיוננו הרב בטיפול בתיקי תאונות דרכים בחיפה והצפון מאפשר לנו להבין את הניואנסים החשובים בכל תחום רפואי ולהדגיש אותם בפני המומחים.

      תוצאות הבדיקות והחוות הדעת של המומחים הרפואיים מהוות את הבסיס לחישוב הפיצויים שיקבל הלקוח. לכן, ההצלחה בשלב זה היא קריטית להשגת פיצוי מקסימלי. הידע והניסיון שלנו כעורכי דין מובילים בחיפה מאפשרים לנו להבטיח שכל היבט של הפגיעה נלקח בחשבון, ושהלקוחות שלנו מקבלים את מלוא ההכרה בנזקים שנגרמו להם.

       

      חקירת המומחים בבית המשפט על ידי עורך דין לתאונות דרכים בחיפה

      כמשרד עורכי דין מוביל, אנו מכירים בחשיבות של בחינה ביקורתית של חוות דעת המומחים הרפואיים. במקרים בהם אנו מזהים פער בין מצבו האמיתי של הלקוח לבין קביעת המומחה, יש לנו את האפשרות והמיומנות לחקור את המומחה על דוכן העדים. זוהי משימה מאתגרת הדורשת התמחות משפטית ורפואית, היא עשויה להיות מכרעת בהשגת פיצוי הוגן ללקוחותינו, וכשהיא נעשית על ידי עורך דין לתאונות דרכים בחיפה ממשרדנו, הסיכויים להצלחה גדלים משמעותית.

      מטרותינו בחקירת המומחה הן שלוש: ראשית, לחשוף ולהדגיש נזקים משמעותיים שלא קיבלו את המשקל הראוי בחוות הדעת המקורית. שנית, במקרים מסוימים, אנו שואפים להביא למינוי מומחה נוסף שיוכל לספק נקודת מבט חדשה ומקיפה יותר. ולבסוף, במקרים קיצוניים, אנו פועלים לפסילת המומחה ומינוי מומחה אחר תחתיו.

      אמנם זהו תהליך מורכב עם סיכויי הצלחה לא גבוהים, אך כמשרד מוביל בתחום תאונות הדרכים, יש לנו היסטוריה מוכחת של הצלחות מרשימות בתחום זה. ניסיוננו העשיר, ידיעותינו המעמיקות בתחום הרפואי והמשפטי, ומחויבותנו הבלתי מתפשרת ללקוחותינו, מאפשרים לנו להתמודד בהצלחה עם אתגרים אלו ולהשיג תוצאות מיטביות עבור נפגעי תאונות דרכים בחיפה והסביבה.

       

      רוצים לקרוא על נפגעי פעולות איבה? הקליקו על הקישור הזה, או על הקישור הזה

       

      כימות הנזק וקביעת הפיצוי

      גולת הכותרת של ההליך המשפטי הוא שלב כימות הנזק וקביעת הפיצוי ללקוח. זהו שלב מכריע בתהליך התביעה, המורכב משני חלקים עיקריים: הגשת תחשיבי נזק מפורטים ומדויקים, ולאחר מכן, קביעת הפיצוי הסופי על ידי בית המשפט.

      בהגשת תחשיבי הנזק, אנו מפעילים את מלוא הידע והניסיון שצברנו לאורך שנים של טיפול בתיקי תאונות דרכים בחיפה והצפון. ראשית, אנו מקפידים להכיר לעומק את הכללים שנקבעו בפסיקה לכימות הנזק. ידע זה מאפשר לנו "להתאים" את טענותינו באופן מדויק לכללים אלה, מה שמגביר משמעותית את הסיכויים לקבלת פיצוי מרבי.

      נקודה קריטית נוספת היא האופן שבו אנו מציגים את הבעיות התפקודיות הנובעות מהנכות הרפואית של לקוחותינו. כעורכי דין מנוסים בתחום, אנו מבינים כי הפיצוי העיקרי ניתן על בסיס ההשלכות התפקודיות של הפגיעה, ולא רק על הנכות הרפואית כשלעצמה. לכן, אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת להדגשת ההשפעות היומיומיות של הפגיעה על חיי לקוחותינו, כולל השפעות על יכולת העבודה, חיי המשפחה, ואיכות החיים הכללית.

      לבסוף, אנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל שלב קביעת הפיצוי על ידי בית המשפט, מוכנים להגיב ולהתאים את טיעונינו בהתאם להתפתחויות בדיון. מטרתנו היא להבטיח שכל היבט של הנזק יובא בחשבון, ושהלקוחות שלנו יקבלו את הפיצוי המלא והצודק המגיע להם. אנו גאים ביכולתנו להוביל את לקוחותינו דרך תהליך מורכב זה, תוך שימוש בידע, בניסיון ובמסירות שלנו להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורם.

       

      סיכום – תפקידנו כמשרד עורכי דין בתחום תאונות הדרכים

      כעורכי דין לתאונות דרכים בחיפה, אנו מציעים ללקוחותינו מעטפת משפטית מקיפה ומקצועית לאורך כל תהליך התביעה. מהרגע הראשון, אנו מלווים אתכם בהבנה מעמיקה של מהות תאונת הדרכים על פי החוק, וממשיכים עם זיהוי מדויק של חברת הביטוח האחראית לפיצוי.

      הכנת התיק נעשית ביסודיות, תוך התמקדות בהוכחת הנזק הרפואי באמצעות תשאול מקיף, הבנה מעמיקה של הפגיעות, והכרת סעיפי הליקוי הרלוונטיים. אנו מובילים את התהליך מהגשת התביעה ועד למינוי מומחים רפואיים מתאימים, ומלווים אתכם לאורך כל הבדיקות הרפואיות.

      במקרים בהם נדרש, אנו לא מהססים לאתגר את קביעות המומחים, תוך שימוש במיומנויות החקירה המשפטיות שלנו. בשלב כימות הנזק, אנו מפעילים את מלוא הידע והניסיון שלנו כדי להציג את התחשיבים המדויקים ביותר, תוך הדגשת ההשפעות התפקודיות של הפגיעה על חייכם.

      הניסיון העשיר שלנו בטיפול בתיקי תאונות דרכים בחיפה והצפון, יחד עם המחויבות הבלתי מתפשרת שלנו ללקוחותינו, מבטיחים לכם ייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר. אנו נלחמים עבורכם בכל שלב, מהפגישה הראשונה ועד לקבלת הפיצוי המרבי המגיע לכם.

      אל תתמודדו לבד עם ההשלכות של תאונת דרכים. פנו אלינו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין לתאונות דרכים בחיפה – ללא עלות וללא התחייבות. צוות עורכי הדין המקצוענים שלנו בתחום תאונות הדרכים בחיפה מוכן לעמוד לצידכם ולהבטיח שתקבלו את הפיצוי המלא והצודק המגיע לכם. השאירו את פרטיכם כעת, ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם לקביעת פגישה. זכרו, הצעד הראשון לקבלת הפיצוי שמגיע לכם מתחיל כאן ועכשיו.

       

      נותרו לכם שאלות? השאירו פרטים מטה ותקבלו את כל התשובות.

      רוצים לקרוא עלינו עוד? אתם יכולים לטייל כאן באתר, או לבקר אותנו בפייסבוק, או באינסטגרם.

      הצלחות המשרד

      כמעט חסר תקדים – הצלחנו להפוך פסק דין שניתן בהסכמה

      משרדנו נחל הצלחה מרשימה בבית המשפט המחוזי, במסגרת ערעור על פסק דין שניתן בבית משפט השלום בקריות.

      נשים שעברו כריתת שד מקבלות את הזכויות שלהן בביטוח הלאומי

      עד לאחרונה, נשים שעברו כריתת שד ושחזור, קיבלו בסניפי הביטוח הלאומי מחצית מאחוזי הנכות המגיעים להן. למה? ככה!

      חיסכון במס שבח בשווי 20,000 ש"ח

      למעלה מ- 99,000 ש"ח!!! זה סכום הפיצויים שבית המשפט פסק ללקוחה שלנו, שנשברו לה 2 שיניים עקב קריסה של מיטת עיסוי

      פסק הדין הוא הצלחה גדולה מאוד, לא בגלל הסכום שנפסק, אלא מהסיבה שבמהלך המשפט, בית המשפט "גילה" את דעתו, והעריך את סכום הפיצויים בסך של כ-55,000 ₪ בלבד. וכאן נכנסנו למאבק כפול: גם מול הנתבע, וגם מול בית המשפט.

      חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      נפלה בכניסה למרפאה, ותפוצה בסכום של 85,000 ש"ח

      אישה שנתקלה במדרגה בכניסה למרפאה, קיבלה פיצויים בסך של 85,000 ש"ח.

      מדובר בסכום גבוה יחסית, מן הטעם, שלאישה לא נגרמה נכות, ולא נרגמו לה הפסדי השתכרות כתוצאה מאירוע הנפילה.

      רשלנות רפואית - הצלחה חסרת תקדים למשרדנו!

      בזכות חקירה נגדית מבריקה, מומחה מטעם בית המשפט (כירורג בכיר ממרכז הארץ) חזר בו מעדותו, והודה שבית החולים התרשל.

       

      תביעה בגין ליקויי בנייה

      מומחה מטעם בית המשפט קבע אובדן דמי שימוש ראויים בסך של 1,100 ש"ח לכל חודש במהלך תקופת הרטיבות.

       

      עוד הצלחה למשרדנו, והפעם – פתרון מהיר מחוץ לכותלי בית המשפט

      צ' חתמה על חוזה ושילמה את מלוא התמורה, בסך של למעלה מ-30,000 ₪. לצערה, התמורה שקיבלה בגין התשלום – הייתה שלא לשביעות רצונה, ולמעשה – הבינה כי נפלה במקרה תרמית. בתוך פחות מחודש ימים לאחר פנייתה אלינו, ולאחר משא ומתן אפקטיבי וממוקד, נחתם הסכם להשבת התמורה לצ' (בניכוי הוצאות עבודה ריאליות). שמחנו לעמוד לשירותה של צ', במהירות, ביעילות, ובלי להגיע לבית המשפט.

       

      190,000 ש"ח פיצויים ללקוח שלנו שעבר תאונת דרכים, למרות שהשכר החודשי שלו לא נפגע

      אחת מההצדקות לפיצוי בדיני נזיקין היא "שינוי מצב לרעה". אדם שעובר תאונה ונגרם לו נזק, סביר להניח שמצבו ישתנה לרעה בעקבות התאונה. האינדיקציה החזקה ביותר לשינו

      50,000 ש"ח פיצויים, בגלל רשלנות רפואית בניתוח פלסטי

      לקוחה שלנו ביצעה ניתוח לשאיבת שומן, בעלות של כ- 12,000 ש"ח. הניתוח לא הצליח (בלשון המעטה), אז תבענו את חברת הפלסטיקה. תוך זמן קצר ניצחנו, וזכינו בסך של כ- 50,000 ש"ח. אז רשמנו לפניכם, אם אתם צריכים עורך דין לרשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים – זה אנחנו!

      ניצחון מוחץ לפני שהגענו לבית המשפט

      איך עשינו את זה? הנה הסיפור, בקצרה: מעשה בחברת תוכנה (הלקוחה שלנו) שהתקשרה עם חברה שמתמחה בהענקת אשראי חוץ בנקאי ללקוחות פרטיים.

      רשלנות בטיפול שיניים

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד.

       

      פיצוי בסך של 150,000 ש"ח בתאונת דרכים, למרות שלא נגרם נזק משמעותי

      נכון שלכל אחד מאיתנו יש חבר או קרוב משפחה שהיה מעורב בתאונת דרכים, ואף על פי שלא קרה לו כלום הוא קיבל פיצוי בסך של 150,000 ש"ח.

       

      מעבירים הרצאות ללשכת עורכי הדין

      כל כך מקצועיים במקרקעין, שאנחנו מעבירים הרצאות בענייני מקרקעין, מטעם לשכת עורכי הדין.

      כבוד לעורכת הדין (המלומדת) סיון שחר ממשרדנו!

      תביעה בגין הטרדה מינית - ניצחון מרשים למשרדנו

      הקטינה, בשנות העשרה לחייה, הגיעה למשרדנו לאחר שהעבריין שתקף אותה מינית הורשע בביצוע עבירות מין. הגשנו בשם הנערה, תביעה בגין הטרדה מינית, נגד התוקף. על מנת להביא את התוקף לדין, ולהבטיח שהתוקף ישלם על הנזקים שנגרמו לנערה.

      אמת היא שכל הון שבעולם לא יוכל לפצות על הכאב, ההשפלה, והפגיעה העצומה שחוותה הנערה. אולם כחלק ממלחמת הצדק שניהלנו נגד התוקף, משרדנו עמד על כך שהפיצוי שהוא ישלם לתובעת, יהיה גבוה דיו כדי להרתיע אותו ולאפשר לנערה בסיס להחלמה וחזרה למסלול חייה התקין.

      משרדנו ניצח בתביעה סבוכה ביותר, שתחילתה בשנת 2012, והחזיר לקשישה את הזכות הבסיסית ביותר – הזכות לחירות על גופה ונפשה

      שלומית כהן (שם בדוי) הגיעה למשרדנו וביקשה שנייצג אותה מול רשויות החוק. המדינה ומחלקת הרווחה קבעו ששלומית אינה יכולה לדאוג לענייניה, ולכן מינו לה אפוטרופוס על גופה ורכושה, כך שהיכולת להחליט מה טוב עבורה נשללה ממנה ביום בהיר אחד.

      נפגעה בתאונת דרכים, ותקבל פיצוי בסך של כ- 1,260,000 ₪!

      עוד הישג מרשים למשרדנו.

      רונית ברכה (שם בדוי), נפגעה בתאונת דרכים, בהיותה בת 44.

      נקלע לקרב יריות, וקיבל פיצויים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות לתלמיד.

      בחופש הגדול שלפני כיתה י', מאיר (שם בדוי) נקלע לאירוע ירי סמוך לביתו. לא פחות מארבעה קליעים פילחו את פלג גופו העליון, והוא הובהל לבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם, במצב אנוש.
      מכיוון שמאיר היה תלמיד בזמן אירוע הירי, הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח, אשר מבטחת את כל תלמידי ישראל, בפוליסת תאונות אישיות.

      לא הרבה יודעים, אך לכל תלמיד בישראל יש ביטוח תאונות אישיות, אשר חל על כל תלמיד, בכל זמן, ובכל מקום בו נמצא התלמיד, גם אם התאונה אירעה בלי קשר לפעילות המוסד החינוכי. כך לדוגמה, גם אם התלמיד נפצע במהלך החופש הגדול, בחוף הים, במגרש משחקים, או כתוצאה ממעשי אלימות, הוא עשוי להיות זכאי לפיצויים מחברת הביטוח.

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      צרו קשר