זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

    זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

      עורך דין לנפגעי פעולות איבה בחיפה

      במשרד עורכי הדין שלנו בחיפה, אנו מאמינים כי עורך דין לנפגעי פעולות איבה בחיפה, אשר מתמחה בייצוג נפגעי פעולות איבה, חייב לעשות זאת תוך שילוב ייחודי של התמחות משפטית מוכחת עם גישה אנושית ורגישה. הצוות המקצועי שלנו מבין לעומק את המורכבות הרגשית והמשפטית הכרוכה בטיפול בתיקים אלו, ומחויב להעניק לכל לקוח תמיכה אישית ומותאמת.

      אנו גאים להיות אחד המשרדים המובילים בחיפה והצפון בתחום ייצוג נפגעי פעולות איבה. הניסיון הרב שצברנו והידע המעמיק שלנו בחוקים ובתקנות הרלוונטיים מאפשרים לנו להשיג תוצאות מרשימות עבור לקוחותינו. מטרתנו היא להבטיח שנפגעי פעולות איבה יקבלו את מלוא הזכויות והפיצויים המגיעים להם, תוך ליווי מסור ורגיש לאורך כל התהליך.

      במשרדנו, כל תיק מטופל בקפידה ובמסירות, מתוך הבנה עמוקה כי מאחורי כל מקרה עומד אדם שחווה טראומה קשה. אנו מאמינים כי שילוב של מצוינות משפטית עם אמפתיה ותמיכה אישית הוא המפתח להצלחה בתחום רגיש זה. זו הסיבה שלקוחותינו רואים בנו לא רק עורכי דין, אלא גם שותפים אמיתיים במסע למיצוי הזכויות שלהם.

       

      שימו לב, אם פעולות האיבה היא גם תאונת עבודה, ניתן לבחור בין התגמולים המשולמים. לקריאה אודות עורך דין לתאונות עבודה בחיפה – ליחצו כאן, או היכנסו למדריך שלנו – באמצעות לחיצה על הקישור הבא.

       

      מהי פגיעת איבה?

      פעולות איבה הן אירועים טראומטיים שמשפיעים על חיי אזרחים רבים בישראל. אלו הן פעולות אלימות הנובעות מהסכסוך הישראלי-ערבי, או פעולות של ארגוני טרור, כגון חמאס, הג'יהאד האיסלמי, וכדומה, שמטרתן לפגוע באזרחים תמימים. חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה מגדיר באופן מפורט מהי "פגיעת איבה", כדי להבטיח שכל מי שנפגע יקבל את הסיוע והפיצוי המגיעים לו.

      על פי סעיף 1 לחוק, "פגיעת איבה" כוללת מגוון רחב של מצבים:

      פגיעה מפעולות של כוחות עוינים לישראל, כולל צבאות זרים, ארגונים עוינים, או גורמים הפועלים בשמם או למען מטרותיהם.

      פגיעה בשגגה במהלך פעולת איבה או במצב שבו היה חשש סביר לפעולה כזו.

      פגיעה מנשק המיועד לפעולות איבה או להגנה מפניהן.

      פגיעה ממעשה אלימות שמטרתו העיקרית היא פגיעה באדם בשל מוצאו הלאומי-אתני, כחלק מהסכסוך הישראלי-ערבי.

      פגיעה ממעשה אלימות של ארגון טרור מוכרז, שמטרתו פגיעה באדם בשל מוצאו הלאומי-אתני.

      חשוב להבין שהחוק מכיר גם במקרים שבהם הפגיעה הייתה בשגגה או במצבים שבהם היה חשש סביר לפעולת איבה. זאת, מתוך הבנה שהטראומה והנזק לנפגעים קיימים גם במצבים אלו.

      כמשרד עורך דין לנפגעי פעולות איבה בחיפה, אנו יודעים כיצד ליישם את החוק במקרה הקונקרטי, וזאת על מנת להבטיח את זכויותיך ואת קבלת הפיצוי המלא המגיע לך.

       

      אם נפגעתם כתוצאה מהשירות הצבאי ואתם רוצים להגיש תביעה להכרה בנכות – הקליקו על הקישור הזה.

       

      מי נחשב "נפגע" פעולות איבה?

      חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה לא רק מגדיר מהי "פגיעת איבה", אלא גם קובע במדויק מי נחשב "נפגע" לצורך קבלת תגמולים וסיוע. הגדרה זו חיונית, שכן היא קובעת את זכאותם של אנשים לקבל תמיכה ופיצוי מהמדינה. כמשרד עורכי דין בחיפה המתמחה בתחום, אנו מסייעים לנפגעים להבין אם הם עומדים בקריטריונים הללו.

      לפי סעיף 1 לחוק, "נפגע" הוא מי שנפגע בפגיעת איבה והוא אחד מאלה:

      תושב ישראל: בין אם נפגע בישראל ובין אם מחוצה לה. זה כולל ישראלים שנפגעו בחו"ל, מתוך הכרה בסיכון הקיים גם מעבר לגבולות המדינה.

      אזרח ישראלי: שנפגע בישראל או באזור (שטחי יהודה, שומרון ועזה). כלומר, גם מי שאינו תושב קבוע אך מחזיק באזרחות ישראלית.

      אזרח ישראלי שחדל להיות תושב: אם נפגע מחוץ לישראל או לאזור בטרם חלפה שנה מהמועד שבו הפסיק להיות תושב ישראל. זוהי הכרה בקשר המתמשך של אזרחים לישראל.

      מבקרים חוקיים: מי שנכנס לישראל על פי אשרה או רישיון לפי חוק הכניסה לישראל, או מי שפטור מצורך באשרה. זה כולל תיירים, סטודנטים זרים, ועובדים זרים. תנאי הוא שהפגיעה הייתה בישראל או בשטח שהוגדר על ידי שר הביטחון.

      במשרדנו בחיפה, אנו מלווים נפגעים מכל הקטגוריות הללו. אחד מתפקידיו של עורך דין לנפגעי פעולות איבה בחיפה הוא לסייע לנפגעים לנווט במורכבות הבירוקרטית, להוכיח את זכאותם, ולקבל את מלוא התמיכה והפיצוי שהחוק מעניק להם. זכור, הכרה בסטטוס "נפגע" היא הצעד הראשון בדרך לשיקום ולצדק.

       

      הגשת תביעה כנפגע פעולות איבה

      הליך מיצוי הזכויות של נפגעי פעולות איבה הוא מורכב ודורש פעולה יסודית ומדויקת. כעורכי דין מנוסים בחיפה, אנו יודעים שהליך קבלת הזכאויות בהתאם לחוק תגמולי נפגעי פעולות איבה טומנת בחובה שני שלבים עיקרים: האחד, שלב ההכרה. השני, שלב קביעת דרגת הנכות.

      כפי שציינו, בשלב הראשון הוא הגשת תביעה לקבלת הכרה כנפגע פעולות איבה. הצעד הראשון הוא מילוי טופס "הודעה על פגיעה בפעולות איבה ותביעה להכרה כנפגע פעולות איבה". את הטופס ניתן למלא באופן מקוון – בלחיצה על הקישור כאן, או באופן ידני, באמצעות מילוי הטופס שבקישור כאן. במידה ובחרת להגיש את התביעה באופן ידני, תוכל להגיש אותה בסניף הביטוח הלאומי הקרוב למקום מגוריך.

      כמובן, שמומלץ לצרף את כל המסמכים התומכים בכך שנפגעת מפעולות איבה, ומהנזק הרפואי שנגרם לך כתוצאה מפגיעה זו. כך לדוגמה, מומלץ לצרף:

      תיעוד רפואי או פסיכולוגי המוכיח את הפגיעה – ללא זה, תביעתך עלולה ליפול!

      אישור משטרה או צה"ל על האירוע – חיוני במיוחד אם לא היו נפגעים רבים או אם הפגיעה הייתה בשטחי יהודה ושומרון.

      אם חלילה נפגעת נפשית, יש למלא גם טופס תשאול מיוחד – ניתן להוריד את הטופס בקישור המצורף.

      חשוב לזכור שאם נפגעת, פיזית או נפשית, מפעולת איבה, רצוי להגיש את התביעה להכרה כנפגע פעולות איבה לפני שתחלוף שנה מיום הפגיעה. אחרת, הזכויות שלך עלולות להיפגע.

       

      ערעור על דחיית תביעת נפגע פעולות איבה

      לפעמים, למרות כל המאמצים והצדק שבתביעתך, המוסד לביטוח לאומי עשוי לדחות את בקשתך להכרה כנפגע פעולות איבה. זה רגע מתסכל ומייאש, אבל זכור: זו לא תחנה סופית. החוק הישראלי, מתוך הבנה של מורכבות המקרים, מעניק לך זכות חשובה – הזכות לערער על ההחלטה בפני בית המשפט המחוזי בתל אביב.

      במשרדנו בחיפה, ערעור כזה אינו רק הליך משפטי; כל עורך דין לנפגעי פעולות איבה בחיפה יודע כי זהו מאבק על הכרה, ועל הזכות שלך לקבל את התמיכה הנחוצה לך. אנחנו מכירים את המערכת המשפטית לעומק, יודעים איך להציג את סיפורך האישי בצורה המשכנעת ביותר, ומבינים אילו טיעונים משפטיים ורפואיים יגרמו לשופטים להתבונן מחדש בתביעתך.

      הניסיון שלנו מלמד שדחייה ראשונית אינה סוף פסוק. בעבר, הפכנו החלטות רבות על פיהן, והשבנו תקווה ותמיכה כלכלית למשפחות שכמעט איבדו אמון במערכת. בית המשפט המחוזי בתל אביב הוא לא רק זירה משפטית; עבורנו, זהו מקום שבו אנו נלחמים עבור צדק לנפגעי פעולות איבה מחיפה ומכל הצפון.

       

      לקריאת ההצלחות שלנו בנושא פעולות איבה – לחצו כאן.

      לקריאת הצלחות נוספות – לחצו כאן.

       

      קביעת דרגת נכות לנפגעי פעולות איבה

      לאחר שהוכרת כנפגע פעולות איבה, השלב הבא והחיוני הוא קביעת דרגת הנכות שלך. זהו תהליך משמעותי, שכן דרגת הנכות קובעת את היקף התגמולים והתמיכה שתקבל. כמשרד עורכי דין בחיפה המתמחה בתחום, אנו מבינים עד כמה חשוב לנהל שלב זה בצורה מדויקת ויעילה.

      חשוב להיות מודע ללוחות הזמנים. יש להגיש את תביעת התגמול בתוך שנה מיום הפגיעה. הגשה מאוחרת יותר עלולה לפגוע בזכאותך, ולכן אנו ממליצים לפעול בהתאם ללוחות הזמנים הקבועים בחוק. הטופס שעליך למלא הוא "תביעה לקביעת דרגת נכות ולתשלום תגמול נכות לנפגע איבה".

      מסמכים רפואיים הם המפתח בשלב זה. אם יש לך מסמכים עדכניים הקשורים לפגיעה ולמצבך הרפואי, וטרם העברת אותם למוסד לביטוח לאומי, חשוב לצרף אותם לתביעה. כל מסמך יכול לתרום להבנה מלאה של מצבך ולהשפיע על קביעת דרגת הנכות.

      הגשת המסמכים יכולה להיעשות במספר דרכים: באופן מקוון באתר הביטוח הלאומי, או פיזית באמצעות הדואר, הפקס או תיבת השירות בסניף הקרוב. אנחנו כאן לסייע לך בכל שלב, כולל בחירת הדרך הנוחה והמהירה ביותר עבורך.

      זכור, כל פרט בתהליך זה חשוב. אנחנו, כעורכי דין מנוסים בחיפה, נלווה אותך לאורך הדרך, נוודא שכל המסמכים הנדרשים יוגשו בזמן, ונפעל כדי שתקבל את מלוא התמיכה והתגמולים שמגיעים לך כנפגע פעולות איבה.

       

      קביעת אחוזי הנכות: תפקיד הוועדה הרפואית בהבטחת זכויותיך

      לאחר שהגשת את תביעתך לתגמול בעקבות פגיעת איבה, השלב הבא הוא מפגש עם הוועדה הרפואית. זימון זה הוא צעד מכריע, שכן הוועדה היא שקובעת את אחוזי הנכות הרפואית שלך – המפתח לתגמולים ולשירותים שתקבל.

      חשוב להבין את תפקיד הוועדה. היא מוסמכת לקבוע את דרגת הנכות שלך, וזאת לתקופה זמנית או קבועה. זוהי החלטה משמעותית שיכולה להשפיע על חייך לטווח ארוך. אולם, הוועדה מתמקדת רק בפציעות או מחלות שקשורות ישירות לפגיעת האיבה שהוכרה. לכן, חיוני שתציג בפניה כל מסמך רפואי רלוונטי.

      הוועדה עצמה מורכבת ממומחים: רופא אחד או יותר, בהתאם לתחומים הרפואיים הרלוונטיים לפגיעה שלך. אם, למשל, סבלת מפגיעה פיזית ונפשית, ייתכן שתיפגש עם אורתופד ופסיכיאטר. לצד הרופאים, יושב מזכיר שתפקידו חשוב לא פחות – הוא יתעד את הדברים שנאמרים בפרוטוקול. במקרים מורכבים, כמו פגיעות מרובות, ייתכן שתוזמן למספר ועדות רפואיות. זה נשמע מייגע, אבל זו הדרך להבטיח שכל היבט של פגיעתך יקבל התייחסות מקצועית ומדויקת.

      במשרדנו בחיפה, אנו מכינים את לקוחותינו לקראת הוועדה הרפואית. אנו מסייעים באיסוף ובהצגת המסמכים הנכונים, ואף מתלווים איתם בוועדה עצמה. מטרתנו היא להבטיח שהוועדה תבין את מצבך הרפואי כהווייתו, ותקבע דרגת נכות שמשקפת נאמנה את הפגיעה שחווית. זהו צעד חיוני בדרך להשגת הזכויות והתמיכה שמגיעות לך כנפגע פעולות איבה.

       

      נפגעתם בפעולת איבה שהיא גם תאונת עבודה? הקליקו על הקישור וגלו את הזכויות שלכם

       

      זכות ערעור על החלטת הוועדה

      לאחר שהוועדה הרפואית קובעת את דרגת הנכות שלך כנפגע פעולות איבה, אתה עשוי לחוש שהתוצאה אינה משקפת נכונה את מצבך. זה טבעי, ולצערנו, זה קורה לא מעט. אבל זכור: החוק נותן לך הזדמנות נוספת – זכות הערעור.

      במשרדנו בחיפה, אנו רואים את זכות הערעור כהזדמנות יקרה. זה הזמן שבו אנו מגייסים את כל הידע, הניסיון והמסירות שלנו כדי להכין ערעור מנומק ומשכנע. אנחנו מנתחים מחדש את המסמכים הרפואיים, מביאים חוות דעת נוספות אם צריך, ובונים טיעון משפטי-רפואי חזק.

      לכן,  אם אתה מרגיש שדרגת הנכות שנקבעה לך אינה הוגנת, צור איתנו קשר. בחיפה, אנחנו מנוסים בהפיכת ערעורים, ובהשגת הצדק והתמיכה שמגיעים לנפגעי פעולות איבה.

       

      נפגעתם בתאונת דרכים? לקריאת מאמר בנושא, היכנסו לקישור הזה.

       

      הערך המוסף הייחודי של משרדנו בחיפה

      במשרד עורכי הדין שלנו בחיפה, פיתחנו התמחות ייחודית בתחום קריטי אחד: השגת דרגת הנכות המקסימלית עבור נפגעי פעולות איבה. זו לא רק עבודה בשבילנו; זו שליחות. אנו מבינים שכל אחוז נכות שאנו משיגים עבור לקוחותינו מתורגם לתמיכה כלכלית ורפואית חיונית.

      המפתח להצלחתנו טמון בשלושה נדבכים: ראשית, הכרה מעמיקה של סעיפי הליקוי של הביטוח הלאומי. זהו מבוך מורכב, אבל עבורנו, זה מפת הדרכים להצלחה. שנית, הכרה עם הבדיקות הרפואיות והמסמכים הרלוונטיים להוכחת דרגת הנכות. אנחנו יודעים אלו בדיקות רפואיות ואלו מסמכים רפואיים נדרשים לכל סעיף ליקוי. ושלישית, מעקב צמוד. אנחנו לא מסתפקים בהפניה לבדיקות; אנחנו מלווים כל לקוח לאורך כל הדרך, מוודאים שכל בדיקה נעשית ומתועדת כראוי.

      בפועל, זה נראה כך: אנו מתחילים בניתוח מעמיק של הנזקים שנגרמו ללקוח. אז, בהתאם לסעיפי הליקוי הרלוונטיים, אנו מפנים לבדיקות רפואיות ספציפיות. אנו עוקבים אחר כל בדיקה, מוודאים שהיא נעשית בזמן ובאיכות הנדרשת. זו המתכונת שמאפשרת לנו, פעם אחר פעם, להשיג את דרגת הנכות הגבוהה ביותר האפשרית.

       

      רוצים לקרוא עוד על מיצוי זכויות של נפגעי פעולות איבה? הקליקו על הקישור

       

      שותפים למסע שלך

      במסע המורכב שלך כנפגע פעולות איבה, כל צעד הוא קריטי. מההכרה הראשונית בך כנפגע, דרך הגשת התביעה בזמן, ועד לקביעת דרגת הנכות המדויקת – כל שלב משפיע על התמיכה והשיקום שלך. וכאן, במשרד עורכי הדין שלנו בחיפה, אנו מתמחים בכל אחד מהשלבים הללו.

      אנחנו לא רק עורכי דין; אנחנו שותפים למסע שלך. מהרגע שאתה פונה אלינו, עורך דין לנפגעי פעולות איבה בחיפה אותך ילווה אותך בכל צעד. אנו מנווטים אותך דרך הבירוקרטיה של הגשת התביעות, מכינים אותך לוועדות הרפואיות, ומעל הכל – משתמשים בידע הייחודי שלנו בסעיפי הליקוי ובבדיקות הרפואיות כדי להבטיח שתקבל את דרגת הנכות הגבוהה ביותר המגיעה לך. זו לא רק עבודה; זו המחויבות שלנו לצדק ולהחלמה שלך.

      אם אתה מעוניין לעבור את המסע הזה יחד איתנו, השאר לנו פרטים, ונחזור אליך בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ – ללא עלות וללא התחייבות מצידך. בפגישה זו, נשמע את סיפורך, נבחן את המקרה שלך, ונתווה יחד את הדרך להשגת מלוא זכויותיך.

       

      נותרו לכם שאלות? השאירו פרטים מטה ותקבלו את כל התשובות.

      רוצים לקרוא עלינו עוד? אתם יכולים לטייל כאן באתר, או לבקר אותנו בפייסבוק, או באינסטגרם.

      הצלחות המשרד

      כמעט חסר תקדים – הצלחנו להפוך פסק דין שניתן בהסכמה

      משרדנו נחל הצלחה מרשימה בבית המשפט המחוזי, במסגרת ערעור על פסק דין שניתן בבית משפט השלום בקריות.

      נשים שעברו כריתת שד מקבלות את הזכויות שלהן בביטוח הלאומי

      עד לאחרונה, נשים שעברו כריתת שד ושחזור, קיבלו בסניפי הביטוח הלאומי מחצית מאחוזי הנכות המגיעים להן. למה? ככה!

      חיסכון במס שבח בשווי 20,000 ש"ח

      למעלה מ- 99,000 ש"ח!!! זה סכום הפיצויים שבית המשפט פסק ללקוחה שלנו, שנשברו לה 2 שיניים עקב קריסה של מיטת עיסוי

      פסק הדין הוא הצלחה גדולה מאוד, לא בגלל הסכום שנפסק, אלא מהסיבה שבמהלך המשפט, בית המשפט "גילה" את דעתו, והעריך את סכום הפיצויים בסך של כ-55,000 ₪ בלבד. וכאן נכנסנו למאבק כפול: גם מול הנתבע, וגם מול בית המשפט.

      חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      נפלה בכניסה למרפאה, ותפוצה בסכום של 85,000 ש"ח

      אישה שנתקלה במדרגה בכניסה למרפאה, קיבלה פיצויים בסך של 85,000 ש"ח.

      מדובר בסכום גבוה יחסית, מן הטעם, שלאישה לא נגרמה נכות, ולא נרגמו לה הפסדי השתכרות כתוצאה מאירוע הנפילה.

      רשלנות רפואית - הצלחה חסרת תקדים למשרדנו!

      בזכות חקירה נגדית מבריקה, מומחה מטעם בית המשפט (כירורג בכיר ממרכז הארץ) חזר בו מעדותו, והודה שבית החולים התרשל.

       

      תביעה בגין ליקויי בנייה

      מומחה מטעם בית המשפט קבע אובדן דמי שימוש ראויים בסך של 1,100 ש"ח לכל חודש במהלך תקופת הרטיבות.

       

      עוד הצלחה למשרדנו, והפעם – פתרון מהיר מחוץ לכותלי בית המשפט

      צ' חתמה על חוזה ושילמה את מלוא התמורה, בסך של למעלה מ-30,000 ₪. לצערה, התמורה שקיבלה בגין התשלום – הייתה שלא לשביעות רצונה, ולמעשה – הבינה כי נפלה במקרה תרמית. בתוך פחות מחודש ימים לאחר פנייתה אלינו, ולאחר משא ומתן אפקטיבי וממוקד, נחתם הסכם להשבת התמורה לצ' (בניכוי הוצאות עבודה ריאליות). שמחנו לעמוד לשירותה של צ', במהירות, ביעילות, ובלי להגיע לבית המשפט.

       

      190,000 ש"ח פיצויים ללקוח שלנו שעבר תאונת דרכים, למרות שהשכר החודשי שלו לא נפגע

      אחת מההצדקות לפיצוי בדיני נזיקין היא "שינוי מצב לרעה". אדם שעובר תאונה ונגרם לו נזק, סביר להניח שמצבו ישתנה לרעה בעקבות התאונה. האינדיקציה החזקה ביותר לשינו

      50,000 ש"ח פיצויים, בגלל רשלנות רפואית בניתוח פלסטי

      לקוחה שלנו ביצעה ניתוח לשאיבת שומן, בעלות של כ- 12,000 ש"ח. הניתוח לא הצליח (בלשון המעטה), אז תבענו את חברת הפלסטיקה. תוך זמן קצר ניצחנו, וזכינו בסך של כ- 50,000 ש"ח. אז רשמנו לפניכם, אם אתם צריכים עורך דין לרשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים – זה אנחנו!

      ניצחון מוחץ לפני שהגענו לבית המשפט

      איך עשינו את זה? הנה הסיפור, בקצרה: מעשה בחברת תוכנה (הלקוחה שלנו) שהתקשרה עם חברה שמתמחה בהענקת אשראי חוץ בנקאי ללקוחות פרטיים.

      רשלנות בטיפול שיניים

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד.

       

      פיצוי בסך של 150,000 ש"ח בתאונת דרכים, למרות שלא נגרם נזק משמעותי

      נכון שלכל אחד מאיתנו יש חבר או קרוב משפחה שהיה מעורב בתאונת דרכים, ואף על פי שלא קרה לו כלום הוא קיבל פיצוי בסך של 150,000 ש"ח.

       

      מעבירים הרצאות ללשכת עורכי הדין

      כל כך מקצועיים במקרקעין, שאנחנו מעבירים הרצאות בענייני מקרקעין, מטעם לשכת עורכי הדין.

      כבוד לעורכת הדין (המלומדת) סיון שחר ממשרדנו!

      תביעה בגין הטרדה מינית - ניצחון מרשים למשרדנו

      הקטינה, בשנות העשרה לחייה, הגיעה למשרדנו לאחר שהעבריין שתקף אותה מינית הורשע בביצוע עבירות מין. הגשנו בשם הנערה, תביעה בגין הטרדה מינית, נגד התוקף. על מנת להביא את התוקף לדין, ולהבטיח שהתוקף ישלם על הנזקים שנגרמו לנערה.

      אמת היא שכל הון שבעולם לא יוכל לפצות על הכאב, ההשפלה, והפגיעה העצומה שחוותה הנערה. אולם כחלק ממלחמת הצדק שניהלנו נגד התוקף, משרדנו עמד על כך שהפיצוי שהוא ישלם לתובעת, יהיה גבוה דיו כדי להרתיע אותו ולאפשר לנערה בסיס להחלמה וחזרה למסלול חייה התקין.

      משרדנו ניצח בתביעה סבוכה ביותר, שתחילתה בשנת 2012, והחזיר לקשישה את הזכות הבסיסית ביותר – הזכות לחירות על גופה ונפשה

      שלומית כהן (שם בדוי) הגיעה למשרדנו וביקשה שנייצג אותה מול רשויות החוק. המדינה ומחלקת הרווחה קבעו ששלומית אינה יכולה לדאוג לענייניה, ולכן מינו לה אפוטרופוס על גופה ורכושה, כך שהיכולת להחליט מה טוב עבורה נשללה ממנה ביום בהיר אחד.

      נפגעה בתאונת דרכים, ותקבל פיצוי בסך של כ- 1,260,000 ₪!

      עוד הישג מרשים למשרדנו.

      רונית ברכה (שם בדוי), נפגעה בתאונת דרכים, בהיותה בת 44.

      נקלע לקרב יריות, וקיבל פיצויים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות לתלמיד.

      בחופש הגדול שלפני כיתה י', מאיר (שם בדוי) נקלע לאירוע ירי סמוך לביתו. לא פחות מארבעה קליעים פילחו את פלג גופו העליון, והוא הובהל לבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם, במצב אנוש.
      מכיוון שמאיר היה תלמיד בזמן אירוע הירי, הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח, אשר מבטחת את כל תלמידי ישראל, בפוליסת תאונות אישיות.

      לא הרבה יודעים, אך לכל תלמיד בישראל יש ביטוח תאונות אישיות, אשר חל על כל תלמיד, בכל זמן, ובכל מקום בו נמצא התלמיד, גם אם התאונה אירעה בלי קשר לפעילות המוסד החינוכי. כך לדוגמה, גם אם התלמיד נפצע במהלך החופש הגדול, בחוף הים, במגרש משחקים, או כתוצאה ממעשי אלימות, הוא עשוי להיות זכאי לפיצויים מחברת הביטוח.

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      צרו קשר