זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

    זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

      עורך דין רשלנות רפואית בחיפה

      ברוכים הבאים לקריאת המאמר אודות עורך דין לרשלנות רפואית בחיפה. רשלנות רפואית היא אחת מסוגי התביעות המאתגרות והמורכבות ביותר בעולם המשפט. כעורך דין המתמחה בתחום זה, אני עד מדי יום לקשיים הייחודיים שמציבות תביעות אלו. שני גורמים עיקריים הופכים תיקים אלה למאבקים משפטיים עיקשים במיוחד: ראשית, היוקרה והמוניטין המקצועי העומדים על כף המאזניים. הרופאים ובתי החולים נאבקים בעוצמה רבה כדי להגן על שמם הטוב ולהימנע מהפסד בתביעות כאלה. שנית, הסכומים הגבוהים של הפיצויים הפוטנציאליים מדרבנים את הגורמים המתרשלים להיאבק בכל כוחם כדי להימנע מתשלום.

      מציאות זו הופכת את ההליך המשפטי למורכב ומאתגר עבור המטופלים ומשפחותיהם. מאמר זה נועד לספק לכם מידע חיוני ותובנות מעשיות להתמודדות עם מקרי רשלנות רפואית. נסקור את המושגים הבסיסיים, נבחן את זכויותיכם החוקיות, ונפרט את הצעדים הנחוצים להגשת תביעה. נדון בסוגים השונים של רשלנות רפואית, מטעויות באבחון ועד לכשלים בטיפול, תוך מתן דוגמאות מהמציאות המשפטית. נדגיש את החשיבות הקריטית של איסוף ראיות מדוקדק, בחירת עורך דין מנוסה, והבנת התהליך המשפטי לעומקו.

      מטרתנו היא להעניק לכם את הידע והכלים הדרושים לניווט בטוח בסבך המשפטי של תביעות רשלנות רפואית בחיפה, ולהבטיח שזכויותיכם מוגנות בכל שלב. למרות האתגרים, עם ייצוג משפטי מקצועי ונחוש, ניתן להתגבר על המכשולים ולהשיג את הצדק והפיצוי המגיעים לכם.

       

      לקריאת אתגרים מעניינים המבוססים על סיפורים אמיתיים – לחצו כאן

       

      יסודות תביעת רשלנות רפואית: המפתח להצלחה משפטית בחיפה

      בתביעות רשלנות רפואית נדרש התובע להוכיח שלושה יסודות מרכזיים כדי לזכות בתביעה. אלו הם אבני היסוד של כל תיק רשלנות רפואית מוצלח: התרשלות, נזק, וקשר סיבתי בין השניים.

      ראשית, יש להוכיח כי הצוות הרפואי פעל ברשלנות, כלומר סטה מסטנדרט הטיפול המקובל. זה יכול להתבטא בטעויות אבחון, טיפול לא נאות, או אי-מתן טיפול נדרש. שנית, על התובע להראות כי נגרם לו נזק ממשי – פיזי, נפשי או כלכלי. נזק זה יכול להיות החמרה במצב רפואי קיים, פגיעה חדשה, או אפילו אובדן הזדמנויות לטיפול מוקדם יותר. לבסוף, ועל מנת לקשור בין שני היסודות הראשונים, יש להוכיח קשר סיבתי ישיר בין ההתרשלות לבין הנזק שנגרם. כלומר, יש להראות שהנזק נגרם כתוצאה ישירה מההתרשלות הרפואית ולא מגורמים אחרים.

      הבנה מעמיקה של שלושת היסודות הללו היא קריטית עבור כל מי ששוקל להגיש תביעת רשלנות רפואית בחיפה, ומהווה את הבסיס לבניית תיק משפטי חזק. עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית בחיפה יודע כיצד לאסוף ולהציג ראיות התומכות בכל אחד מהיסודות הללו, תוך שימוש בחוות דעת מומחים, תיעוד רפואי, ועדויות רלוונטיות. בהמשך המאמר, נפרט על כל אחד מיסודות אלו ונסביר כיצד ניתן להוכיח אותם באופן אפקטיבי בבית המשפט, תוך התמקדות בייחודיות של המערכת המשפטית והרפואית.

       

      לקריאת מקצת הצלחות משרדנו – לחצו כאן

       

      סוגי התרשלות רפואית: מבט מעמיק על אבחון, בחירת טיפול וביצוע טיפול

      בתחום הרשלנות הרפואית, עורך דין לרשלנות רפואית בחיפה בדרך כלל יחלק את ההתרשלות לשלושה סוגים עיקריים: התרשלות באבחון, התרשלות בבחירת הטיפול, והתרשלות בביצוע הטיפול. הבנת ההבדלים בין סוגי ההתרשלות הללו חיונית לכל מי שמתמודד עם תביעת רשלנות רפואית בחיפה, בצפון, או בכל מקום אחר בארץ.

      רשלנות באבחון מתייחסת למצבים בהם הרופא או הצוות הרפואי כשלו במתן אבחנה נכונה או בזיהוי מצב רפואי בזמן. זה יכול להתבטא באי-זיהוי של מחלה קיימת, כמו למשל אי-אבחון של סרטן בשלביו המוקדמים, או לחלופין במתן אבחנה שגויה שמובילה לטיפול מיותר או מזיק.

      רשלנות בבחירת הטיפול מתרחשת כאשר הרופא בוחר בטיפול שאינו מתאים או אינו הטוב ביותר עבור המטופל בנסיבות הספציפיות. לדוגמה, החלטה לבצע ניתוח כאשר טיפול שמרני יותר היה מספיק, או להיפך – הימנעות מניתוח הכרחי.

      לבסוף, רשלנות בביצוע הטיפול מתייחסת לאופן שבו הטיפול הרפואי ניתן בפועל. זה יכול לכלול טעויות במהלך ניתוח, מתן תרופות בצורה לא נכונה, או כשלים בטיפול לאחר הפרוצדורה הרפואית.

       

      התרשלות באבחון רפואי

      התרשלות באבחון רפואי היא אחת הסוגיות המורכבות והמשמעותיות בתחום הרשלנות הרפואית. היא מתרחשת כאשר רופא או צוות רפואי נכשל במתן אבחנה נכונה או מדויקת למצבו של המטופל. זה יכול להתבטא בשני אופנים עיקריים: אבחנה שגויה או היעדר אבחנה בכלל.

      במקרה של אבחנה שגויה, הרופא מזהה בטעות מצב רפואי שאינו קיים, או מאבחן מחלה אחרת מזו שהמטופל סובל ממנה באמת. לדוגמה, רופא עלול לאבחן כאבי בטן כאפנדיציט, כאשר למעשה המטופל סובל מאבנים בכליות. אבחנה שגויה כזו עלולה להוביל לטיפול מיותר או אף מזיק, כמו ניתוח שאינו נחוץ, ובמקביל להזניח את הבעיה האמיתית.

      מצד שני, היעדר אבחנה מתרחש כאשר הרופא נכשל בזיהוי מצב רפואי קיים. זה יכול להיות קריטי במיוחד במקרים של מחלות מסכנות חיים כמו סרטן או מחלות לב. לדוגמה, אם רופא בחיפה מפרש בטעות תסמינים של התקף לב כבעיה קלה של צרבת, התוצאות עלולות להיות הרות אסון.

      הגורמים לרשלנות באבחון יכולים להיות מגוונים: אי-ביצוע של בדיקות נחוצות, פרשנות שגויה של תוצאות בדיקות, התעלמות מתסמינים משמעותיים, או אפילו תקשורת לקויה בין הרופא למטופל. ההשלכות של רשלנות באבחון יכולות להיות חמורות ביותר. עיכוב באבחון של מחלה כמו סרטן עלול להוביל להתקדמות המחלה לשלב שבו הטיפול פחות יעיל או אפילו בלתי אפשרי. מצד שני, אבחנה שגויה עלולה להוביל לטיפולים מיותרים, תופעות לוואי, וסבל רב למטופל ולמשפחתו.

       

      התרשלות בבחירת הטיפול הרפואי

      התרשלות בבחירת הטיפול הרפואי מהווה סוגיה מרכזית בתחום הרשלנות הרפואית בחיפה ובישראל בכלל. סוג זה של רשלנות מתמקד בהחלטות שמקבל הצוות הרפואי לגבי סוג הטיפול שיינתן למטופל, להבדיל מאופן ביצוע הטיפול עצמו.

      בחירת טיפול רשלנית מתרחשת כאשר הרופא או הצוות הרפואי בוחרים בדרך טיפול שאינה מתאימה או אינה אופטימלית עבור מצבו הספציפי של המטופל, בהתחשב בנסיבות הרפואיות, בגילו, ובמצבו הרפואי הכללי. לדוגמה, החלטה לבצע ניתוח מסוכן כאשר קיימות אלטרנטיבות טיפוליות בטוחות יותר ויעילות באותה מידה, או לחלופין, בחירה בטיפול שמרני מדי כאשר התערבות כירורגית הייתה חיונית. התרשלות בבחירת הטיפול יכולה לנבוע ממספר גורמים, כגון:

      * חוסר התחשבות במצבו הכולל של המטופל או בהיסטוריה הרפואית שלו.

      * אי-עדכון בפרוטוקולים טיפוליים חדשים או בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות.

      * אי-התייעצות עם מומחים נוספים כאשר המקרה מורכב או לא ברור.

      ההשלכות של בחירת טיפול שגויה יכולות להיות חמורות. הן עלולות לכלול החמרה במצבו של המטופל, סיבוכים מיותרים, כאב וסבל נוספים, ובמקרים קיצוניים אף אובדן חיים. בנוסף, בחירת טיפול לא מתאימה עלולה להוביל לעלויות רפואיות מיותרות ולהארכת זמן ההחלמה.

       

      התרשלות בביצוע הטיפול הרפואי

      התרשלות בביצוע הטיפול הרפואי מתייחסת לאופן שבו הטיפול ניתן בפועל, להבדיל מההחלטה על סוג הטיפול. זהו היבט קריטי ברשלנות רפואית. בעוד שבחירת הטיפול עוסקת בהחלטה הראשונית על מסלול הטיפול, רשלנות בביצוע מתמקדת באיכות ובדיוק של יישום הטיפול עצמו. דוגמאות להתרשלות בביצוע טיפול כוללות:

      * טעויות במהלך ניתוח, כמו פגיעה באיבר סמוך או השארת כלים כירורגיים בגוף המטופל.

      * מתן מינון לא נכון של תרופות או טעות בסוג התרופה.

      * ביצוע לקוי של פרוצדורות רפואיות.

      * אי-שמירה על סטריליות במהלך טיפולים, מה שעלול להוביל לזיהומים.

      * טיפול לא נאות בפצעים או בחתכים ניתוחיים.

      ההשלכות של רשלנות בביצוע טיפול יכולות להיות חמורות ומיידיות. הן עלולות לכלול החמרה במצב הרפואי, סיבוכים נוספים, כאב וסבל מיותרים, ובמקרים קיצוניים אף אובדן חיים. בנוסף, טיפול שבוצע באופן רשלני עלול להאריך את זמן ההחלמה ולהגדיל את העלויות הרפואיות.

       

      הוכחת הנזק: אבן הפינה בתביעות רשלנות רפואית בחיפה

      בעולם התביעות הרפואיות, הוכחת קיומו של נזק היא תנאי הכרחי ובלתי ניתן לערעור להגשת תביעת רשלנות רפואית. חשוב להבין: גם אם הוכחה התרשלות מצד הצוות הרפואי, אם עורך הדין לרשלנות רפואית בחיפה לא יוכיח נזק ממשי וברור, אין בסיס לתביעה משפטית.

      נזק בהקשר זה יכול ללבוש צורות רבות: פגיעה פיזית, סבל נפשי, אובדן כושר עבודה, או הוצאות רפואיות נוספות. לדוגמה, נניח שרופא טעה באבחון ראשוני של מטופל, אך הטעות התגלתה ותוקנה תוך זמן קצר ללא השלכות על מצבו הבריאותי של המטופל. במקרה כזה, למרות שהייתה טעות, אין בסיס לתביעת רשלנות רפואית בהיעדר נזק ממשי. מאידך, בוא נבחן מקרה שבו היה איחור באבחון של סרטן השד אצל מטופלת בחיפה. אם האיחור הוביל להתפשטות המחלה, לצורך בטיפולים אגרסיביים יותר, או להפחתה בסיכויי ההחלמה – כל אלה נחשבים לנזקים ברי-תביעה. במקרה כזה, ניתן להצביע על נזק ברור הנובע מהרשלנות באבחון.

      חשוב לציין שהנזק אינו חייב להיות פיזי בלבד. למשל, אם טעות רפואית גרמה לחרדה משמעותית או דיכאון אצל המטופל, גם זה יכול להיחשב כנזק בר-תביעה, בתנאי שניתן להוכיח אותו ואת הקשר שלו לרשלנות. בנוסף, יש גם מקרים של "אובדן סיכוי". נניח שהיה איחור באבחון של מחלה קשה, והאיחור הקטין את סיכויי ההחלמה, זהו גם נזק שעשוי להיות מוכר כנזק בר פיצוי.

       

      הקשר הסיבתי ברשלנות רפואית: המפתח להוכחת אחריות

      בתביעות רשלנות רפואית בחיפה, בצפון, ובכל מקום בישראל, הוכחת הקשר הסיבתי בין ההתרשלות לבין הנזק היא אבן יסוד קריטית. אין די בהוכחת התרשלות מצד הצוות הרפואי; חיוני להראות כי התרשלות זו גרמה באופן ישיר לנזק ממשי למטופל.

      לדוגמה, נניח שרופא בבית חולים רמב"ם בחיפה איחר באבחון של מצב רפואי מסוים. למרות שזו עשויה להיחשב כהתנהגות רשלנית, אם האיחור באבחון לא הוביל להחמרה במצבו של המטופל או לנזק נוסף, לא תהיה עילה לתביעת רשלנות רפואית. במילים אחרות, אם תוצאת הטיפול הייתה זהה גם אילו האבחון היה ניתן מוקדם יותר, הרי שחסר הקשר הסיבתי הנדרש.

      הוכחת הקשר הסיבתי יכולה להיות מורכבת, במיוחד במקרים רפואיים סבוכים. לעתים קרובות נדרשת חוות דעת של מומחים רפואיים כדי לקבוע האם הנזק שנגרם נבע ישירות מההתרשלות או שמא היה תוצאה בלתי נמנעת של המצב הרפואי הבסיסי.

      כעורך דין המתמחה ברשלנות רפואית בחיפה, תפקידי הוא לבנות טיעון משכנע המראה את הקשר הישיר בין ההתרשלות לנזק. זה כולל ניתוח מדוקדק של התיקים הרפואיים, התייעצות עם מומחים רפואיים, ולעתים אף שימוש במודלים סטטיסטיים להערכת ההסתברות לתוצאות שונות.

       

      העברת נטל ההוכחה: כלי משפטי חיוני בתביעות רשלנות רפואית בחיפה

      בתביעות רשלנות רפואית, כמו בכל הליך אזרחי, נטל ההוכחה מוטל באופן מסורתי על התובע. זהו אתגר משמעותי, במיוחד בתחום הרפואי המורכב. אולם, המחוקק הישראלי, בתבונתו, זיהה את הקושי הייחודי העומד בפני מטופלים בהוכחת רשלנות רפואית. כתוצאה מכך, נחקק סעיף 41 לפקודת הנזיקין, המהווה כלי משפטי רב-עוצמה בארסנל של עורכי הדין בתחום.

      סעיף זה מאפשר לעורך דין המתמחה ברשלנות רפואית, בנסיבות מסוימות, להעביר את נטל ההוכחה מהתובע אל הנתבע – בדרך כלל בית החולים או הרופא המטפל. כדי להפעיל מנגנון זה, על התובע להוכיח שלושה תנאים מצטברים:

      * היעדר ידע: על התובע להראות כי לא הייתה לו ידיעה או יכולת לדעת מה בדיוק גרם לנזק. זה מתייחס למצבים בהם המטופל היה מחוסר הכרה, תחת הרדמה, או במצב אחר שמנע ממנו להבין את הנסיבות המדויקות של האירוע.

      * שליטה על הנכס: יש להוכיח כי הנזק נגרם על ידי נכס שהיה בשליטתו המלאה של הנתבע. בהקשר הרפואי, זה יכול להיות ציוד רפואי, חדר ניתוח, או כל סביבה רפואית אחרת שבה המטופל לא היה בשליטה.

      * הסתברות לרשלנות: על התובע להראות כי נסיבות האירוע מתיישבות יותר עם המסקנה שהייתה רשלנות מאשר עם המסקנה שננקטה זהירות סבירה. זה לא דורש הוכחה מוחלטת של רשלנות, אלא רק הצגת תרחיש סביר יותר של התרשלות.

      חשוב לציין כי גם כאשר נטל ההוכחה עובר לנתבע, אין זה מבטיח ניצחון אוטומטי לתובע. עדיין על בית החולים או הרופא תהיה האפשרות להוכיח כי פעלו בסבירות ובהתאם לסטנדרטים הרפואיים המקובלים. עם זאת, העברת הנטל מייצרת דינמיקה משפטית שונה, המגבירה את הסיכויים להשגת צדק עבור מטופלים שנפגעו מרשלנות רפואית.

       

      חוות דעת רפואית בתביעות רשלנות: האתגר והחשיבות בהליכים משפטיים בחיפה

      בתביעות רשלנות רפואית, הצגת חוות דעת רפואית היא לא רק המלצה, אלא חובה משפטית. חוות דעת זו מהווה את עמוד השדרה של התביעה, ובלעדיה, סיכויי ההצלחה קטנים משמעותית. אולם, השגת חוות דעת כזו מציבה אתגר משמעותי בפני התובעים ועורכי דינם. הקושי נובע ממה שמכונה לעתים "קשר השתיקה" בקהילה הרפואית – תופעה שבה רופאים נמנעים מלהעיד נגד עמיתיהם למקצוע. תופעה זו, המורגשת היטב גם בחיפה, נובעת מתחושת סולידריות מקצועית ולעתים מחשש לפגיעה במוניטין או ביחסים עם קולגות.

      למרות אתגר זה, חשיבותה של חוות דעת מקצועית וחזקה אינה ניתנת לערעור. המומחה הרפואי נדרש לא רק להיות בקיא בתחומו, אלא גם להיות מסוגל להסביר סוגיות רפואיות מורכבות באופן ברור ומשכנע בבית המשפט. בחיפה, עם מוסדות כמו הטכניון ובתי החולים המובילים, ישנה גישה למומחים ברמה גבוהה, אך איתורם והשגת שיתוף הפעולה שלהם דורשים מאמץ ומיומנות.

      כעורך דין המתמחה ברשלנות רפואית בחיפה, אחד מתפקידיי המרכזיים הוא לאתר ולגייס מומחים רפואיים מהשורה הראשונה, אשר לא רק בקיאים בתחומם אלא גם מוכנים לעמוד מאחורי חוות דעתם בבית המשפט. זה כולל לעתים פנייה למומחים מחוץ לחיפה, כדי להתגבר על "קשר השתיקה" המקומי. חוות דעת איכותית יכולה להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון בתביעה, ולכן ההשקעה באיתור המומחה הנכון היא קריטית. יתרה מזאת, מומחה מוביל יכול לא רק לחזק את התיק המשפטי, אלא גם לסייע בהבנת מלוא היקף הנזק שנגרם ולהבטיח פיצוי הולם למטופל שנפגע.

       

      הערך המוסף שלנו: מומחיות בחקירת מומחים רפואיים בתיקי רשלנות בחיפה

      בתביעות רשלנות רפואית, ההצלחה תלויה לא רק בהבנה מעמיקה של החוק, אלא גם ביכולת לנווט בעולם הרפואי המורכב. הערך המוסף הייחודי שמשרדנו מביא לשולחן הוא המומחיות המוכחת שלנו בחקירת מומחים רפואיים. זהו כישור קריטי, שכן תיקי רשלנות רפואית מערבים שאלות רפואיות ומשפטיות כבדות משקל, הדורשות יכולת לחקור ולאתגר את העדויות של מומחים רפואיים ברמה הגבוהה ביותר.

      שנים של ניסיון בחקירות מומחים בכלל, ומומחים רפואיים בפרט, העניקו לנו יכולת ייחודית לחשוף אמיתות חבויות ולהפריך טענות מוטעות. אנו מבינים את השפה הרפואית, את המורכבויות של פרוצדורות רפואיות, ואת הניואנסים של תיעוד רפואי. יכולת זו מאפשרת לנו לחקור מומחים באופן יסודי ואפקטיבי, לזהות סתירות או חוסרים בעדויותיהם, ולהציג את האמת בפני בית המשפט.

      יתרה מזאת, הניסיון שלנו בחקירות אלה מאפשרת לנו לבנות תיקים חזקים יותר. אנו יודעים אילו שאלות לשאול, אילו מסמכים לדרוש, ואיך לפרש את המידע שמתקבל. זה מסייע לנו לא רק בבית המשפט, אלא גם במשא ומתן מחוץ לכותלי בית המשפט, שכן הצד השני מודע ליכולתנו לחשוף את האמת בחקירה נגדית.

      הערך המוסף הזה הוא שמבדיל אותנו ממשרדי עורכי דין אחרים בחיפה. זו הסיבה שמטופלים רבים בוחרים בנו לייצג אותם בתיקי רשלנות רפואית מורכבים. אנו לא רק עורכי דין; אנחנו יודעים לתרגם את השפה הרפואית לטיעונים משפטיים חזקים, מה שמגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה של לקוחותינו.

       

      סיכום: התמחות משולבת במשפט ורפואה

      רשלנות רפואית היא תחום משפטי מורכב ומאתגר. הבנה מעמיקה של שלושת היסודות המרכזיים – התרשלות, נזק וקשר סיבתי – היא קריטית להצלחת כל תביעה. לאורך השנים, פיתחנו מומחיות ייחודית בניתוח מדוקדק של כל סוגי ההתרשלות, מטעויות באבחון ועד לכשלים בביצוע טיפולים.

      חוות דעת רפואית מקצועית היא אבן יסוד בכל תיק, ואנו גאים ביכולתנו להתגבר על אתגר "קשר השתיקה" בקהילה הרפואית. ניסיוננו העשיר בחקירת מומחים רפואיים מעניק ללקוחותינו יתרון משמעותי בבית המשפט. אנו מצטיינים בתרגום מורכבויות רפואיות לטיעונים משפטיים חזקים, תוך שימוש בידע משפטי מעמיק.

      כך לדוגמה, הבנתנו העמוקה בסעיף 41 לפקודת הנזיקין, המאפשר העברת נטל ההוכחה לנתבע בתנאים מסוימים, היא כלי רב-ערך בארסנל המשפטי של כל עורך דין לרשלנות רפואית. אנו יודעים כיצד לנצל כלי זה בתבונה, מה שמגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה של לקוחותינו.

      אם אתם או יקיריכם נפגעתם מרשלנות רפואית בחיפה, אל תתמודדו לבד עם המערכת המורכבת הזו. פנו אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עורך דין לרשלנות רפואית בחיפה. נקשיב לסיפורכם בתשומת לב, ננתח את המקרה בדקדקנות, ונציע אסטרטגיה משפטית מותאמת אישית.

       

      נותרו לכם שאלות? השאירו פרטים מטה, ותקבלו את כל התשובות.

      רוצים לקרוא עלינו עוד? אתם יכולים לטייל כאן באתר, או לבקר אותנו בפייסבוק, או באינסטגרם.

       

      מידע מקצועי נוסף

        • מה זה פוסט טראומה? • פריצת דיסק בצבא • התקף לב כתוצאה מהעבודה • הטרדה מינית בעבודה - האם זו תאונת עבודה? • האם הטרדה מינית נחשבת תאונת עבודה? • מהו קשר סיבתי בתאונת עבודה • התקף לב בעבודה כתאונת עבודה • אלימות בזמן העבודה - האם הם נחשבים לתאונות עבודה? • האם תקיפה מינית בדרך לעבודה או ממנה נחשבת לתאונת עבודה? • האם אירוע אלימות בדרך לעבודה יחשב לתאונת עבודה? • תאונת עבודה ביום כיף או בהשתלמות • תקנה 18 לנפגעי עבודה – נפגעי עבודה עם נכות זמנית • תקנה 15 לנפגעי עבודה - סיוע לעובדים שאינם מסוגלים לחזור לעבודה • זכויות נפגעי תאונות עבודה - מדריך מקיף • פוסט טראומה בצבא • עורך דין לשון הרע בחיפה • פיצויים בגין אירוע ירי – האם מדובר בתאונה? • ירי במהלך העבודה – האם מדובר בתאונת עבודה? • לשון הרע - אסטרטגיה ופיצויים • תאונה במהלך תיקון רכב – האם זו תאונת דרכים? • שלבים בתביעה לתאונת עבודה – מדריך לפיצוי מקסימלי • תאונת דרכים בעבודה • חייל שנפגע בתאונת דרכים - את מי כדאי לתבוע? • תביעה לפיצויים ברשלנות רפואית – אסטרטגיה לניצחון • תאונת דרכים ללא מגע פיזי - האם אתם זכאים לפיצויים? • שלבים בתביעת תאונת דרכים - מדריך לפיצוי מקסימלי • עורך דין ללשון הרע – חופש הביטוי והזכות לשם טוב • תביעת לשון הרע – מהו סוד הניצחון? • תביעה לפיצויים בתאונת דרכים • נזק נפשי בשירות הצבאי: כללי אצבע • חיילים שחלו בקרוהן במהלך השירות הצבאי • חיילים שחלו בסוכרת במהלך השירות הצבאי • שינויים דרמטיים בחוק נכי צה"ל • פסיקה תקדימית של בית המשפט העליון • תביעה שמוגשת בגלל נזק אורתופדי מבלי שהיתה תאונה ספציפית • נזק נפשי כתוצאה מהשירות הצבאי: כללי אצבע • נזק שנגרם כתוצאה מניתוח בצבא • חיילי צה"ל שנפגעו במהלך חופשה

      הצלחות המשרד

      כמעט חסר תקדים – הצלחנו להפוך פסק דין שניתן בהסכמה

      משרדנו נחל הצלחה מרשימה בבית המשפט המחוזי, במסגרת ערעור על פסק דין שניתן בבית משפט השלום בקריות.

      נשים שעברו כריתת שד מקבלות את הזכויות שלהן בביטוח הלאומי

      עד לאחרונה, נשים שעברו כריתת שד ושחזור, קיבלו בסניפי הביטוח הלאומי מחצית מאחוזי הנכות המגיעים להן. למה? ככה!

      חיסכון במס שבח בשווי 20,000 ש"ח

      למעלה מ- 99,000 ש"ח!!! זה סכום הפיצויים שבית המשפט פסק ללקוחה שלנו, שנשברו לה 2 שיניים עקב קריסה של מיטת עיסוי

      פסק הדין הוא הצלחה גדולה מאוד, לא בגלל הסכום שנפסק, אלא מהסיבה שבמהלך המשפט, בית המשפט "גילה" את דעתו, והעריך את סכום הפיצויים בסך של כ-55,000 ₪ בלבד. וכאן נכנסנו למאבק כפול: גם מול הנתבע, וגם מול בית המשפט.

      חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      נפלה בכניסה למרפאה, ותפוצה בסכום של 85,000 ש"ח

      אישה שנתקלה במדרגה בכניסה למרפאה, קיבלה פיצויים בסך של 85,000 ש"ח.

      מדובר בסכום גבוה יחסית, מן הטעם, שלאישה לא נגרמה נכות, ולא נרגמו לה הפסדי השתכרות כתוצאה מאירוע הנפילה.

      רשלנות רפואית - הצלחה חסרת תקדים למשרדנו!

      בזכות חקירה נגדית מבריקה, מומחה מטעם בית המשפט (כירורג בכיר ממרכז הארץ) חזר בו מעדותו, והודה שבית החולים התרשל.

       

      תביעה בגין ליקויי בנייה

      מומחה מטעם בית המשפט קבע אובדן דמי שימוש ראויים בסך של 1,100 ש"ח לכל חודש במהלך תקופת הרטיבות.

       

      עוד הצלחה למשרדנו, והפעם – פתרון מהיר מחוץ לכותלי בית המשפט

      צ' חתמה על חוזה ושילמה את מלוא התמורה, בסך של למעלה מ-30,000 ₪. לצערה, התמורה שקיבלה בגין התשלום – הייתה שלא לשביעות רצונה, ולמעשה – הבינה כי נפלה במקרה תרמית. בתוך פחות מחודש ימים לאחר פנייתה אלינו, ולאחר משא ומתן אפקטיבי וממוקד, נחתם הסכם להשבת התמורה לצ' (בניכוי הוצאות עבודה ריאליות). שמחנו לעמוד לשירותה של צ', במהירות, ביעילות, ובלי להגיע לבית המשפט.

       

      190,000 ש"ח פיצויים ללקוח שלנו שעבר תאונת דרכים, למרות שהשכר החודשי שלו לא נפגע

      אחת מההצדקות לפיצוי בדיני נזיקין היא "שינוי מצב לרעה". אדם שעובר תאונה ונגרם לו נזק, סביר להניח שמצבו ישתנה לרעה בעקבות התאונה. האינדיקציה החזקה ביותר לשינו

      50,000 ש"ח פיצויים, בגלל רשלנות רפואית בניתוח פלסטי

      לקוחה שלנו ביצעה ניתוח לשאיבת שומן, בעלות של כ- 12,000 ש"ח. הניתוח לא הצליח (בלשון המעטה), אז תבענו את חברת הפלסטיקה. תוך זמן קצר ניצחנו, וזכינו בסך של כ- 50,000 ש"ח. אז רשמנו לפניכם, אם אתם צריכים עורך דין לרשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים – זה אנחנו!

      ניצחון מוחץ לפני שהגענו לבית המשפט

      איך עשינו את זה? הנה הסיפור, בקצרה: מעשה בחברת תוכנה (הלקוחה שלנו) שהתקשרה עם חברה שמתמחה בהענקת אשראי חוץ בנקאי ללקוחות פרטיים.

      רשלנות בטיפול שיניים

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד.

       

      פיצוי בסך של 150,000 ש"ח בתאונת דרכים, למרות שלא נגרם נזק משמעותי

      נכון שלכל אחד מאיתנו יש חבר או קרוב משפחה שהיה מעורב בתאונת דרכים, ואף על פי שלא קרה לו כלום הוא קיבל פיצוי בסך של 150,000 ש"ח.

       

      מעבירים הרצאות ללשכת עורכי הדין

      כל כך מקצועיים במקרקעין, שאנחנו מעבירים הרצאות בענייני מקרקעין, מטעם לשכת עורכי הדין.

      כבוד לעורכת הדין (המלומדת) סיון שחר ממשרדנו!

      תביעה בגין הטרדה מינית - ניצחון מרשים למשרדנו

      הקטינה, בשנות העשרה לחייה, הגיעה למשרדנו לאחר שהעבריין שתקף אותה מינית הורשע בביצוע עבירות מין. הגשנו בשם הנערה, תביעה בגין הטרדה מינית, נגד התוקף. על מנת להביא את התוקף לדין, ולהבטיח שהתוקף ישלם על הנזקים שנגרמו לנערה.

      אמת היא שכל הון שבעולם לא יוכל לפצות על הכאב, ההשפלה, והפגיעה העצומה שחוותה הנערה. אולם כחלק ממלחמת הצדק שניהלנו נגד התוקף, משרדנו עמד על כך שהפיצוי שהוא ישלם לתובעת, יהיה גבוה דיו כדי להרתיע אותו ולאפשר לנערה בסיס להחלמה וחזרה למסלול חייה התקין.

      משרדנו ניצח בתביעה סבוכה ביותר, שתחילתה בשנת 2012, והחזיר לקשישה את הזכות הבסיסית ביותר – הזכות לחירות על גופה ונפשה

      שלומית כהן (שם בדוי) הגיעה למשרדנו וביקשה שנייצג אותה מול רשויות החוק. המדינה ומחלקת הרווחה קבעו ששלומית אינה יכולה לדאוג לענייניה, ולכן מינו לה אפוטרופוס על גופה ורכושה, כך שהיכולת להחליט מה טוב עבורה נשללה ממנה ביום בהיר אחד.

      נפגעה בתאונת דרכים, ותקבל פיצוי בסך של כ- 1,260,000 ₪!

      עוד הישג מרשים למשרדנו.

      רונית ברכה (שם בדוי), נפגעה בתאונת דרכים, בהיותה בת 44.

      נקלע לקרב יריות, וקיבל פיצויים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות לתלמיד.

      בחופש הגדול שלפני כיתה י', מאיר (שם בדוי) נקלע לאירוע ירי סמוך לביתו. לא פחות מארבעה קליעים פילחו את פלג גופו העליון, והוא הובהל לבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם, במצב אנוש.
      מכיוון שמאיר היה תלמיד בזמן אירוע הירי, הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח, אשר מבטחת את כל תלמידי ישראל, בפוליסת תאונות אישיות.

      לא הרבה יודעים, אך לכל תלמיד בישראל יש ביטוח תאונות אישיות, אשר חל על כל תלמיד, בכל זמן, ובכל מקום בו נמצא התלמיד, גם אם התאונה אירעה בלי קשר לפעילות המוסד החינוכי. כך לדוגמה, גם אם התלמיד נפצע במהלך החופש הגדול, בחוף הים, במגרש משחקים, או כתוצאה ממעשי אלימות, הוא עשוי להיות זכאי לפיצויים מחברת הביטוח.

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      צרו קשר