זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

    זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

      עורך דין נכי צה"ל בחיפה

      אם אתם מחפשים עורך דין נכי צה"ל בחיפה, שיוכל לייצג אתכם בתביעות מורכבות נגד משרד הביטחון, הגעתם למקום הנכון. במשרד עורכי הדין המוביל שלנו בתחום תביעות נכי צה"ל בחיפה, תמצאו צוות מנוסה ומקצועי עם ניסיון רב וידע מעמיק בחוקים ותקנות הרלוונטיים לזכויותיכם כנכי צה"ל.

      מה שמייחד אותנו הוא השילוב האופטימלי בין התמחות משפטית גבוהה לבין גישה אנושית, רגישה ומכילה לצרכים הייחודיים של לקוחותינו מקרב נכי הצבא. אנו מבינים את המורכבות הרגשית והפיזית שאתם חווים, ולכן מקפידים לספק לכם ליווי אישי צמוד לאורך כל הדרך מרגע פנייתכם אלינו ועד להשגת הפיצוי והזכויות המגיעים לכם.

      במשרדנו בחיפה, מצוי צוות עורכי הדין מהטובים והמנוסים בתחום תביעות נכי צה"ל. בזכות הידע המקצועי והניסיון שצברנו, אנו מצליחים להשיג באופן עקבי תוצאות מרשימות עבור לקוחותינו. יעדנו המרכזי הוא להבטיח שתזכו לקבל את מלוא הזכויות והפיצויים המגיעים לכם מהמדינה, בזכות השירות הצבאי, ובעקבות הפגיעות שנגרמו לכם במהלכו.

      בבואכם לפנות לעורך הדין המתמחה בתביעות נכי צה"ל שלנו בחיפה, תזכו ליחס חם ולבבי לצד ייצוג משפטי מקצועי ונחוש במטרה להשיג את מירב התוצאות המיטביות עבורכם. נלווה אתכם בהבנה, רגישות ותמיכה לאורך כל שלבי ההליך המורכב של הגשת תביעה נגד משרד הביטחון ונפעל רבות למען מיצוי הזכויות המלא עבורכם.

       

      מי זכאי לפנות לעורך דין נכי צה"ל בחיפה?

      המאמר רלוונטי לכל משרת או משרתת לשעבר בכוחות הביטחון, שנפגע או חלה במהלך שירותו הביטחוני ומעוניין להגיש תביעה נגד משרד הביטחון לקבלת זכויות והטבות כנכה צה"ל. זכאותכם להגיש תביעה חלה אם שירתם באחד מגופי הביטחון הבאים: צה"ל, משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, השב"כ, המוסד, משמר הכנסת או כחייל משוחרר לשעבר של צד"ל.

      תנאי הבסיס להכרה בנכות ולזכאות לפיצויים הוא שהפגיעה או המחלה אירעו כתוצאה ישירה מהשירות הצבאי / ביטחוני. במקרים מסוימים, גם פגיעות שנגרמו בדרך לשירות או בחזרה ממנו עשויות להיחשב מזכות לתביעת נכות. כמו כן, מלשבי"ם שנפצעו בקורסים, ורבשצ"ים שנפגעו בלחימה עשויים אף הם להיות זכאים.

      מטרת מאמר זה היא להסביר את התהליך ואת הזכויות לנכי צה"ל המעוניינים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון באזור חיפה. אנו נפרט את השלבים השונים ונסייע לכם בהגשת התביעה ומיצוי מלא של הזכויות המגיעות לכם.

       

      שימו לב, המאמר מתאים לנפגעי כוחות הביטחון, לכן:

       

      אם אתם חיילים בשירות קבע, ונפגעתם בחבלה שאינה חבלת שירות, אתם עשויים להיות זכאים להכרה כנפגעי עבודה. לקריאת מאמר אודות נפגעי עבודההקליקו על הקישור הזה, או הקליקו על הקישור הזה.

       

      אם חלילה נפגעתם בפעולות איבה, אתם יכולים להקליק על המאמר בקישור כאן, או בקישור כאן, כדי למצות את הזכויות שלכם.

       

      נפגעתם בתאונת דרכים? לקריאת מאמר בנושא, היכנסו לקישור הזה.

       

      חשוב לציין שישנו הבדל משמעותי בקריטריונים בין חיילים בשירות חובה לבין אנשי קבע. לחיילים שאינם בשירות קבע, כמו חיילים בשירות חובה או מילואים, כל פגיעה שאירעה במהלך שירותם ועקב שירותם הצבאי עשויות להוות עילה להגשת תביעה נגד משרד הביטחון לצורך הכרה בנכות.

      לעומת זאת, לגבי אנשי קבע, הקריטריונים להכרה כ"נכה צה"ל" ולהגשת תביעה נגד משרד הביטחון בחיפה מחמירים יותר. עליהם להוכיח שהפגיעה היא "חבלת שירות" – כלומר חבלה ספציפית שנגרמה כתוצאה ישירה מפעילות מבצעית, אימון צבאי או אירוע ייחודי אחר במסגרת השירות הצבאי. באותה מידה, מחלה תוכר כ"מחלת שירות" לצורך תביעה רק אם התפתחה בנסיבות ייחודיות לשירות כמו חשיפה לחומרים מסוכנים או רעש מאמצעי לחימה.

      עורך דין נכי צה"ל מנוסה בחיפה יכול לסייע לכם בהבנת הקריטריונים המדויקים ובהגשת התביעה נגד משרד הביטחון באופן מקצועי וממוקד להשגת התוצאות המיטביות.

       

      נסכם את הקריטריונים להכרה בנכות צה"ל לצורך תביעה נגד משרד הביטחון:

      עבור חיילים רגילים בשירות סדיר או מילואים (שאינם בשירות קבע), הקריטריונים להכרה בנכות לצורך הגשת תביעה לעורך דין נכי צה"ל בחיפה הם:

      במקרה של חבלה: חבלה שאירעה בתקופת השירות הצבאי ועקב השירות הצבאי.

      במקרה של מחלה: מחלה או החמרה של מחלה קיימת שאירעו במהלך השירות ובשל השירות הצבאי.

      לעומת זאת, לגבי חיילים בשירות קבע, הקריטריונים להגשת תביעה נגד משרד הביטחון ולהכרה כנכה צה"ל בחיפה הם מחמירים יותר:

      במקרה של חבלה: יש להוכיח שנגרמה להם "חבלת שירות". כלומר, שהחבלה נגרמה כתוצאה מפעילות מבצעית, אימון צבאי או אירוע ייחודי אחר הקשור לשירות הצבאי.

      במקרה של מחלה: יש להוכיח "מחלת שירות". כלומר, שהמחלה התפתחה כתוצאה מחשיפה לגורמי סיכון ייחודיים לשירות כמו חומרים מסוכנים, קרינה, רעש חריג מאמצעי לחימה וכדומה.

      כלומר, לחיילי שירות קבע נדרש להוכיח קשר ישיר וספציפי בין הפגיעה או המחלה לבין אופי שירותם הצבאי המיוחד, בעוד שלחיילים רגילים די בכך שהפגיעה אירעה במהלך השירות וכתוצאה ממנו.

      עורך דין מנוסה לתביעות נכי צה"ל בחיפה יכול לסייע בהבנת הקריטריונים המדויקים ובהכנת התביעה בצורה המקצועית והממוקדת ביותר.

       

      חשיבות הגשת הבקשה להכרה בנכות צה"ל

      הגשת בקשה מלאה, ברורה ומדויקת להכרה בנכות צה"ל היא משימה מורכבת הדורשת הכנה קפדנית. השלב הראשון והחיוני בתהליך הוא מילוי טופס הבקשה להכרה בנכות באופן מדויק ומפורט, תוך צירוף כלל המסמכים, האישורים והראיות הנדרשים על מנת להציג מקרה משכנע ותקף.

      את טופס הבקשה להכרה בנכות כתוצאה מחבלה ניתן להוריד בקישור זה, ואילו טופס הבקשה להכרה בנכות הנובעת ממחלה ניתן להוריד בקישור זה. לאחר מילוי הטפסים, ניתן להגיש את הבקשה והמסמכים הנלווים באופן מקוון דרך אתר משרד הביטחון, או לחלופין להדפיס את הטפסים, למלא אותם ידנית ולהגיש במשרדי אגף השיקום.

      חשוב להקפיד על פירוט מלא בטופס הבקשה של כל פרטי הפגיעה או המחלה – מועדי האירועים, מיקום, תיאור מדויק של האירוע, פרטי עדים ופרטים על תנאי השירות הספציפיים. כמו כן, יש לצרף מסמכים רפואיים, דוחות חקירה רלוונטיים, תעודות זהות וכל ראיה אחרת התומכת בבקשה להכרה בנכות.

      סיועו של עורך דין מנוסה בתחום תביעות נכי צה"ל בחיפה הינו חיוני כבר בשלבי ההכנה וההגשה הראשונית של הבקשה, על מנת להבטיח כי הבקשה תהיה שלמה, מנוסחת באופן בהיר וברור, וכוללת את כל הפרטים והמסמכים הנדרשים לקידום תהליך הטיפול בתביעתכם להכרה כנכה צה"ל בצורה המיטבית.

       

      הליך בדיקת התביעה להכרה כנכה צה"ל על ידי משרד הביטחון

      לאחר הגשת הבקשה להכרה בנכות צה"ל, הבקשה תיכנס לשלב בחינה מעמיק על ידי קצין התגמולים במשרד הביטחון. קצין התגמולים יהיה אמון על איסוף מלא של כל התיעוד הרפואי והעובדתי הרלוונטי לבקשה, במטרה לבחון היטב את אמיתות הטענות בנוגע לאירוע שהוביל לפגיעה או המחלה, ולבחון באופן מדוקדק את הקשר הסיבתי בין הנזק הגופני לשירותו הצבאי של התובע.

      בשלב הבדיקה, קצין התגמולים עשוי לפנות לתובע ולבקש ממנו הבהרות, פרטים נוספים או מסמכים חסרים הנדרשים לבירור התביעה כנדרש. במקרים מסוימים, עשוי קצין התגמולים להחליט להפנות את התובע לבדיקה רפואית מפורטת אצל מומחה רפואי חיצוני מטעם משרד הביטחון. עורך דין מנוסה יוכל להכין את הלקוח לקראת הבדיקה הרפואית החשובה, לסייע בהצגת כל המסמכים והתיעוד הרפואי הרלוונטיים במלואם, וכך להבטיח הוכחה מיטבית של המקרה.

      בתום הבדיקה הרפואית, יעביר המומחה לקצין התגמולים חוות דעת רפואית מנומקת ומפורטת, בה יקבע האם אכן קיים קשר סיבתי ישיר בין השירות הצבאי לבין הפגיעה או המחלה של התובע. לאחר שקילה זהירה של כלל החומר והראיות שהוצגו, יכריע קצין התגמולים האם להכיר בנכות התובע כנכות שירות, שנגרמה עקב השירות הצבאי, או לדחות את בקשתו להכרה בנכות.

       

      הגשת ערעור משפטי במקרה של דחיית בקשה להכרה בנכות צה"ל

      במידה ובקשתכם להכרה בנכות צה"ל נדחתה על ידי קצין התגמולים, אל תתייאשו – הדרך עדיין פתוחה להגשת ערעור משפטי על ההחלטה. ניתן להגיש ערעור בפני ועדות ערר בבתי המשפט לעניינים מנהליים באזור מגוריכם, וזאת בתוך 30 ימים ממועד קבלת ההודעה על הדחייה. הליך הערעור הוא למעשה הליך משפטי לכל דבר ועניין, המצריך ייצוג על ידי עורך דין מלומד בתחום תביעות נגד משרד הביטחון ונכי צה"ל בחיפה.

      לפני הגשת הערעור, חשוב להבין את הסיבה העיקרית לדחיית בקשתכם על ידי משרד הביטחון – האם מדובר במחלוקת עובדתית סביב האירוע שיכול היה לגרום לפגיעה, או שמא מדובר במחלוקת משפטית-רפואית באשר לקיומו של קשר סיבתי ישיר בין השירות הצבאי לבין הנזק הגופני שנגרם. הבנה של מוקד המחלוקת חיונית לבניית טיעונים משכנעים בהליך הערעור.

      במסגרת הליך הערעור, מתקיים משפט לכל דבר, בו הנפגע מיוצג על ידי עורך הדין, ומצדו השני מיוצג קצין התגמולים (משרד הביטחון) על ידי פרקליטות המדינה. בראש ההרכב יושב שופט המכריע בסופו של דבר. במהלך הדיון המשפטי, נדרש עורך הדין להציג בפני בית המשפט ראיות ומסמכים תומכים בבקשה, לרבות חוות דעת מומחים, וכן נדרש הנפגע עצמו לעלות לדוכן העדים ולהיחקר.

      חשיבות עליונה נודעת לחקירה הנגדית של הנפגע על דוכן העדים, שכן ועדת הערר תרכוש רושם בלתי אמצעי אודות דרגת אמינותו, אופן הצגת המקרה והתנהלותו בזירה המשפטית. לפיכך, ההכנה המסורה והקפדנית של הנפגע לקראת העדות במסגרת המשפט היא בעלת חשיבות עליונה. עורך דין מנוסה ובקיא בתחום תביעות נגד משרד הביטחון בחיפה יהיה חיוני להצגת טיעונים משכנעים ומבוססים היטב המצדיקים קבלת הבקשה להכרה בנכות, תוך התבססות על ראיות מקוריות וחדשות במטרה להוכיח את הקשר הסיבתי הישיר לשירות הצבאי.

       

      לקריאת מאמר על נזק נפשי כתוצאה מהשירות הצבאי, הקליקו על הקישור הזה, או הקליקו על הקישור הזה.

       

      לקריאת מאמר מעניין על פוסט טראומה בשירות הצבאי, היכנסו לקישור הזה, לקישור הזה, או לקישור הזה.

       

      תפקידו של עורך דין בתהליך קביעת אחוזי הנכות

      לאחר קבלת ההכרה בנכות צה"ל, בין אם על ידי קצין התגמולים או בעקבות החלטת ועדת ערר, השלב הבא והחשוב הוא זימון בפני ועדה רפואית מחוזית ("ועדת מדרג ראשון"), אשר תקבע את אחוזי הנכות. בשלב מכריע זה, מעורבותו של עורך דין מקצועי בתחום תביעות משרד הביטחון בחיפה עשויה להיות קריטית לקבלת אחוזי נכות הולמים ומשקפי המציאות.

      טרם הופעתכם בפני הוועדה הרפואית, עורך הדין יוכל לסייע בהכנת מלוא החומר והמסמכים הרפואיים הנדרשים לצורך הצגה מיטבית של המקרה – לרבות רשימה מפורטת של הליקויים והקשיים הנלווים לנכות, איסוף תיעוד רפואי עדכני ורלוונטי, ארגון מסודר של המסמכים והכנת נקודות מרכזיות שעליכם להדגיש בפני הוועדה.

      לאחר הבדיקה הרפואית, תישלח החלטת הוועדה בדבר אחוזי הנכות בדואר. חשוב לציין כי בהתקיים מספר פגימות רפואיות, חישוב אחוזי הנכות הכוללת נערך באופן מורכב של שקלול האחוזים לפי כללים ספציפיים.

      עורך דין המתמחה בתביעות נכי צה"ל בחיפה יוכל להבטיח שהמקרה שלכם יוצג באופן המיטבי בפני הוועדה, תוך הדגשה של כלל הפרטים החשובים ומניעת הערכת חסר של אחוזי הנכות. בנוסף, ככל שתתקבל החלטה בלתי ראויה, עורך הדין יוכל לייצג אתכם בהגשת ערעור על ההחלטה בערכאות גבוהות יותר.

       

      הייחודית של משרד עורכי הדין שלנו

      במשרדנו בחיפה, המתמחה בייצוג נכי צה"ל בתביעות נגד משרד הביטחון, אנו רואים בהשגת דרגות הנכות הגבוהות ביותר עבור לקוחותינו מעבר לעבודה שגרתית – זוהי שליחות וייעוד שאנו מקדישים את כל מרצנו למענו. הבנתנו העמוקה היא כי כל אחוז נכות נוסף שאנו מצליחים להשיג נושא משמעות כלכלית ורפואית עצומה עבור לקוחותינו הנכים וכי דבר זה משפיע באופן ישיר על איכות חייהם ורווחתם. לפיכך, הצוות המקצועי שלנו מתמקד בייצוג נחוש, מסור ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

      המפתח להצלחה מרשימה בהשגת דרגות הנכות המכסימליות לזכאים, טמון בשלושה יסודות מרכזיים: ראשית, הבנה מעמיקה, יסודית ומפורטת של מארג סעיפי הליקויים המורכבים של הביטוח הלאומי – מבוך סבוך וגדוש פרטים שהפיכתו למפת דרכים מדויקת היא קריטית להשגת התוצאות המיטביות. שנית, ידע נרחב, מקיף ומעודכן בכל הנוגע לבדיקות הרפואיות והמסמכים הנדרשים לשם הוכחה וניסוח ברורים של דרגות הנכות השונות, על פי סעיפי הליקוי הרלוונטיים. שלישית, הענקת ליווי אישי צמוד לכל לקוח, משלב הפניה הראשוני לבדיקות הנדרשות ועד להשלמה המוצלחת של ההליך כולו.

      כבר מהפגישה הראשונה עם הלקוח, אנו מבצעים ניתוח מדוקדק של פגיעותיו והנזקים הרפואיים שנגרמו לו, מפנים אותו באופן ממוקד לעבור את מלוא הבדיקות הרלוונטיות בהתאם לסעיפי הליקוי הספציפיים החלים במקרהו, ומלווים אישית כל שלב במסירות רבה – עד להשגת דרגות הנכות הגבוהות ביותר האפשריות. גישה מקצועית, מסורה ויסודית זו היא שהובילה את משרדנו להישגים חסרי תקדים בהשגת מרב הזכויות המגיעות לנכי הצבא אותם אנו מייצגים.

       

      ערעור על וועדה רפואית מדרג ראשון

      אם אינך מרוצה מדרגת הנכות שנקבעה לך על ידי ועדה רפואית מדרג ראשון, חשוב לדעת שקיימת האפשרות לערער על החלטתה ולהיבדק שוב על ידי ועדה רפואית עליונה (ועדה מדרג שני).

      הגשת הערעור חייבת להיעשות בתוך 45 יום מקבלת ההודעה על החלטת הוועדה הראשונה. עם זאת, ניתן לקבל אורכה להגשת נימוקים של עד 60 יום נוספים, ובנסיבות מיוחדות אף 30 יום נוספים. למרות זאת, אני ממליץ להגיש את הערעור בהקדם האפשרי ולא להסתמך על הארכות מועד, כדי לא לסכן את זכויותיך.

      את הערעור יש להגיש ישירות למנהלה הרפואית במחוז שבו אתה מטופל. כעורך דין נכי צה"ל בחיפה, אני מכיר היטב את התהליכים הבירוקרטיים ואוכל לסייע לך בהגשת הערעור ובייצוג מול הוועדה הרפואית העליונה.

       

      רוצה קרוא עוד על משרדנו? לחצו על הקישור כאן.

       

      עורך דין נכי צה"ל בחיפה – המקצוען שתזדקקו לו במאבק על זכויותיכם

      לאחר שנים של שירות מסור למדינה, חיילים רבים נפגעים מחבלות או מחלות הקשורות לשירותם הצבאי. במצבים כאלה, חשוב להיעזר בעורך דין נכי צה"ל, שיוכל להיאבק עבורכם על הזכויות המגיעות לכם ממשרד הביטחון.

      כמשרד שעוסק בנכי צה"ל בחיפה, אנו מלומדים היטב בחוקים ובתקנות הרלוונטיים, ויודעים כיצד לנהל את התביעה שלכם באופן מקצועי ויעיל. אנו נשכיל להציג את המקרה שלכם בצורה הנכונה ולקשור את הנכות לשירות הצבאי, בהתאם להגדרות המדויקות בחוק.

      לקראת הוועדות הרפואיות, נדאג להכין ולרכז את כל הבדיקות והמסמכים הרלוונטיים, על מנת למקסם את אחוזי הנכות שיוכרו לכם. במקרה הצורך, נייצג אתכם בערעור בפני הוועדה הרפואית העליונה.

      אל תוותרו על הזכויות המגיעות לכם לאחר השירות הצבאי. פנו אלינו וקבעו כבר היום פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות. אנו נפעל בנחישות למענכם ואעזור לכם לקבל את מלוא התגמולים והפיצויים המגיעים לכם ממשרד הביטחון.

       

      נותרו לכם שאלות? השאירו פרטים מטה ותקבלו את כל התשובות.

      רוצים לקרוא עלינו עוד? אתם יכולים לטייל כאן באתר, או לבקר אותנו בפייסבוק, או באינסטגרם.

      הצלחות המשרד

      כמעט חסר תקדים – הצלחנו להפוך פסק דין שניתן בהסכמה

      משרדנו נחל הצלחה מרשימה בבית המשפט המחוזי, במסגרת ערעור על פסק דין שניתן בבית משפט השלום בקריות.

      נשים שעברו כריתת שד מקבלות את הזכויות שלהן בביטוח הלאומי

      עד לאחרונה, נשים שעברו כריתת שד ושחזור, קיבלו בסניפי הביטוח הלאומי מחצית מאחוזי הנכות המגיעים להן. למה? ככה!

      חיסכון במס שבח בשווי 20,000 ש"ח

      למעלה מ- 99,000 ש"ח!!! זה סכום הפיצויים שבית המשפט פסק ללקוחה שלנו, שנשברו לה 2 שיניים עקב קריסה של מיטת עיסוי

      פסק הדין הוא הצלחה גדולה מאוד, לא בגלל הסכום שנפסק, אלא מהסיבה שבמהלך המשפט, בית המשפט "גילה" את דעתו, והעריך את סכום הפיצויים בסך של כ-55,000 ₪ בלבד. וכאן נכנסנו למאבק כפול: גם מול הנתבע, וגם מול בית המשפט.

      חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      נפלה בכניסה למרפאה, ותפוצה בסכום של 85,000 ש"ח

      אישה שנתקלה במדרגה בכניסה למרפאה, קיבלה פיצויים בסך של 85,000 ש"ח.

      מדובר בסכום גבוה יחסית, מן הטעם, שלאישה לא נגרמה נכות, ולא נרגמו לה הפסדי השתכרות כתוצאה מאירוע הנפילה.

      רשלנות רפואית - הצלחה חסרת תקדים למשרדנו!

      בזכות חקירה נגדית מבריקה, מומחה מטעם בית המשפט (כירורג בכיר ממרכז הארץ) חזר בו מעדותו, והודה שבית החולים התרשל.

       

      תביעה בגין ליקויי בנייה

      מומחה מטעם בית המשפט קבע אובדן דמי שימוש ראויים בסך של 1,100 ש"ח לכל חודש במהלך תקופת הרטיבות.

       

      עוד הצלחה למשרדנו, והפעם – פתרון מהיר מחוץ לכותלי בית המשפט

      צ' חתמה על חוזה ושילמה את מלוא התמורה, בסך של למעלה מ-30,000 ₪. לצערה, התמורה שקיבלה בגין התשלום – הייתה שלא לשביעות רצונה, ולמעשה – הבינה כי נפלה במקרה תרמית. בתוך פחות מחודש ימים לאחר פנייתה אלינו, ולאחר משא ומתן אפקטיבי וממוקד, נחתם הסכם להשבת התמורה לצ' (בניכוי הוצאות עבודה ריאליות). שמחנו לעמוד לשירותה של צ', במהירות, ביעילות, ובלי להגיע לבית המשפט.

       

      190,000 ש"ח פיצויים ללקוח שלנו שעבר תאונת דרכים, למרות שהשכר החודשי שלו לא נפגע

      אחת מההצדקות לפיצוי בדיני נזיקין היא "שינוי מצב לרעה". אדם שעובר תאונה ונגרם לו נזק, סביר להניח שמצבו ישתנה לרעה בעקבות התאונה. האינדיקציה החזקה ביותר לשינו

      50,000 ש"ח פיצויים, בגלל רשלנות רפואית בניתוח פלסטי

      לקוחה שלנו ביצעה ניתוח לשאיבת שומן, בעלות של כ- 12,000 ש"ח. הניתוח לא הצליח (בלשון המעטה), אז תבענו את חברת הפלסטיקה. תוך זמן קצר ניצחנו, וזכינו בסך של כ- 50,000 ש"ח. אז רשמנו לפניכם, אם אתם צריכים עורך דין לרשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים – זה אנחנו!

      ניצחון מוחץ לפני שהגענו לבית המשפט

      איך עשינו את זה? הנה הסיפור, בקצרה: מעשה בחברת תוכנה (הלקוחה שלנו) שהתקשרה עם חברה שמתמחה בהענקת אשראי חוץ בנקאי ללקוחות פרטיים.

      רשלנות בטיפול שיניים

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד.

       

      פיצוי בסך של 150,000 ש"ח בתאונת דרכים, למרות שלא נגרם נזק משמעותי

      נכון שלכל אחד מאיתנו יש חבר או קרוב משפחה שהיה מעורב בתאונת דרכים, ואף על פי שלא קרה לו כלום הוא קיבל פיצוי בסך של 150,000 ש"ח.

       

      מעבירים הרצאות ללשכת עורכי הדין

      כל כך מקצועיים במקרקעין, שאנחנו מעבירים הרצאות בענייני מקרקעין, מטעם לשכת עורכי הדין.

      כבוד לעורכת הדין (המלומדת) סיון שחר ממשרדנו!

      תביעה בגין הטרדה מינית - ניצחון מרשים למשרדנו

      הקטינה, בשנות העשרה לחייה, הגיעה למשרדנו לאחר שהעבריין שתקף אותה מינית הורשע בביצוע עבירות מין. הגשנו בשם הנערה, תביעה בגין הטרדה מינית, נגד התוקף. על מנת להביא את התוקף לדין, ולהבטיח שהתוקף ישלם על הנזקים שנגרמו לנערה.

      אמת היא שכל הון שבעולם לא יוכל לפצות על הכאב, ההשפלה, והפגיעה העצומה שחוותה הנערה. אולם כחלק ממלחמת הצדק שניהלנו נגד התוקף, משרדנו עמד על כך שהפיצוי שהוא ישלם לתובעת, יהיה גבוה דיו כדי להרתיע אותו ולאפשר לנערה בסיס להחלמה וחזרה למסלול חייה התקין.

      משרדנו ניצח בתביעה סבוכה ביותר, שתחילתה בשנת 2012, והחזיר לקשישה את הזכות הבסיסית ביותר – הזכות לחירות על גופה ונפשה

      שלומית כהן (שם בדוי) הגיעה למשרדנו וביקשה שנייצג אותה מול רשויות החוק. המדינה ומחלקת הרווחה קבעו ששלומית אינה יכולה לדאוג לענייניה, ולכן מינו לה אפוטרופוס על גופה ורכושה, כך שהיכולת להחליט מה טוב עבורה נשללה ממנה ביום בהיר אחד.

      נפגעה בתאונת דרכים, ותקבל פיצוי בסך של כ- 1,260,000 ₪!

      עוד הישג מרשים למשרדנו.

      רונית ברכה (שם בדוי), נפגעה בתאונת דרכים, בהיותה בת 44.

      נקלע לקרב יריות, וקיבל פיצויים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות לתלמיד.

      בחופש הגדול שלפני כיתה י', מאיר (שם בדוי) נקלע לאירוע ירי סמוך לביתו. לא פחות מארבעה קליעים פילחו את פלג גופו העליון, והוא הובהל לבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם, במצב אנוש.
      מכיוון שמאיר היה תלמיד בזמן אירוע הירי, הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח, אשר מבטחת את כל תלמידי ישראל, בפוליסת תאונות אישיות.

      לא הרבה יודעים, אך לכל תלמיד בישראל יש ביטוח תאונות אישיות, אשר חל על כל תלמיד, בכל זמן, ובכל מקום בו נמצא התלמיד, גם אם התאונה אירעה בלי קשר לפעילות המוסד החינוכי. כך לדוגמה, גם אם התלמיד נפצע במהלך החופש הגדול, בחוף הים, במגרש משחקים, או כתוצאה ממעשי אלימות, הוא עשוי להיות זכאי לפיצויים מחברת הביטוח.

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      צרו קשר