זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

    זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

      עורך דין משרד הביטחון בחיפה

      במשרד עורכי הדין שלנו בחיפה, תמצאו עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון. הצוות המנוסה שלנו מבין את החשיבות של התמחות משפטית מעמיקה בתחום זה, בשילוב גישה אנושית ורגישה. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו סיוע אישי ומותאם אישית בכל שלבי התהליך המורכב של הגשת תביעה נגד משרד הביטחון.

      משרדנו נחשב למוביל בחיפה ובצפון הארץ בתחום ייצוג בתביעות כנגד משרד הביטחון. ניסיוננו הרב והידע המקיף שצברנו בחוקים ובתקנות הרלוונטיים מאפשרים לנו להשיג תוצאות מרשימות עבור לקוחותינו. יעדנו הוא להבטיח שלקוחותינו יזכו במלוא הפיצויים והזכויות המגיעים להם מהמדינה, תוך ליווי צמוד ורגיש לאורך כל הדרך.

      בכל תיק שאנו מטפלים, אנו מקפידים על עבודה מסורה ומעמיקה, מתוך הבנה שמאחורי כל מקרה ישנו אדם שחווה סבל והתמודדויות קשות. אצלנו, השילוב בין מצוינות משפטית לבין אמפתיה ותמיכה רגשית הוא המנוף להצלחה בתחום התביעות נגד משרד הביטחון. מסיבה זו, לקוחותינו רואים בנו לא רק עורכי דין מעולים, אלא גם שותפים אמיתיים במאבקם למיצוי זכויותיהם.

       

      למי המאמר רלוונטי?

      המאמר רלוונטי למשרתי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירות ביטחוני ומעוניינים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. אנשי כוחות הביטחון עשויים להיות כל מי שנפגע מתוך הגופים הבאים: צה"ל, משטרת ישראל, שב"ס, שב"כ, המוסד, משמר הכנסת, מלש"בים שנפגעו בקורסים, רבש"צים שנפגעו בלחימה וחיילי צד"ל לשעבר.

      על מנת שמשרד הביטחון יכיר בנכות, יש להוכיח שהפגיעה, או המחלה, נגרמו כתוצאה ישירה מהשירות הביטחוני. במקרים מסוימים, גם פגיעות שאירעו בדרך לשירות או בחזרה ממנו עשויות להיות מוכרות לצורך תביעה. מטרת מאמר זה היא לפרט את התהליך ולהסביר את הזכויות להגשת תביעה נגד משרד הביטחון בחיפה עבור נפגעים ממסגרות אלה.

       

      שימו לב, המאמר מתאים לנפגעי כוחות הביטחון, לכן:

       

      אם אתם חיילים בשירות קבע, ונפגעתם בחבלה שאינה חבלת שירות, אתם עשויים להיות זכאים להכרה כנפגעי עבודה. לקריאת מאמר אודות נפגעי עבודההקליקו על הקישור הזה, או הקליקו על הקישור הזה.

       

      אם חלילה נפגעתם בפעולות איבה, אתם יכולים להקליק על המאמר בקישור כאן, או בקישור כאן, כדי למצות את הזכויות שלכם.

       

      נפגעתם בתאונת דרכים? לקריאת מאמר בנושא, היכנסו לקישור הזה.

       

      שימו לב, בעוד שגם חיילי סדיר, מילואימניקים, ואנשי קבע עשויים להיות זכאים להכרה כנכי צה"ל, הרי שישנו הבדל חשוב אחד בין חיילים בסדיר ובמילואים, לבין אנשי קבע: לחיילים רגילים שאינם בשירות קבע, כמו גם חיילים בשירות מילואים, כל חבלה או מחלה שאירעה במהלך שירותם ועקב שירותם, עשויות להצדיק הגשת תביעה נגד משרד הביטחון להכרה בנכות.

      לעומת זאת, עבור חיילים בשירות קבע, הקריטריונים להגשת תביעה נגד משרד הביטחון מחמירים יותר. יש להוכיח שהחבלה היא "חבלת שירות" – כלומר חבלה ספציפית כתוצאה מפעילות מבצעית, אימון צבאי או אירוע ייחודי אחר לשירות. באופן דומה, מחלה תוכר כ"מחלת שירות" לצורך תביעה רק אם נגרמה בנסיבות ייחודיות כמו חשיפה לחומרים מזיקים או רעש מאמצעי לחימה.

      עו"ד מקצועי בתחום תביעות נגד משרד הביטחון בחיפה, יכול לסייע בהבנת הקריטריונים המדויקים ובהגשת התביעה באופן מיטבי וייעיל.

      זכרו:

      עבור חיילים רגילים בסדיר או במילואים (לא שירות קבע):

      חבלה שאירעה בתקופת השירות ועקב השירות תיחשב לצורך הכרה בנכות.

      מחלה או החמרת מחלה שאירעו בתקופת השירות ועקב השירות ייחשבו לצורך הכרה בנכות.

      עבור חיילים בשירות קבע:

      חבלה תיחשב לנכות רק אם היא "חבלת שירות" – חבלה שנגרמה בפעילות מבצעית, אימון או אירוע ייחודי אחר לשירות הצבאי.

      מחלה או החמרת מחלה ייחשבו לנכות רק אם מדובר ב"מחלת שירות" – מחלה שנגרמה מאירוע/תנאי שירות ייחודיים, כמו חשיפה לחומרים מסוכנים, קרינה, רעש מאמצעי לחימה וכו'.

      כלומר, הקריטריונים להכרה בנכות מחמירים יותר עבור חיילים בשירות קבע, שצריכים להוכיח שהחבלה או המחלה קשורות ישירות לאופי הייחודי של שירותם הצבאי.

       

      לקריאת מאמר על נזק נפשי כתוצאה מהשירות הצבאי, הקליקו על הקישור הזה, או הקליקו על הקישור הזה.

       

      לקריאת מאמר מעניין על פוסט טראומה בשירות הצבאי, היכנסו לקישור הזה, לקישור הזה, או לקישור הזה.

       

      הגשת בקשה להכרה כנכה צה"ל

      הגשת בקשה מקיפה ומדויקת להכרה בנכות צה"ל היא משימה מורכבת המחייבת ידע והכוונה מקצועית.

      ראשית, עליכם להגיש טופס בקשה להכרה בנכות ולצרף את כל המסמכים והראיות הנדרשים. טופס להכרה בנכות כתוצאה מחבלה, ניתן להוריד בקישור הזה. טופס הכרה בנכות כתוצאה ממחלה, ניתן להוריד בקישור הזה.

      ניתן להגיש את הבקשה והמסמכים באופן מקוון דרך אתר משרד הביטחון. לחילופין, קיימת אפשרות להדפיס את הטפסים הרלוונטיים, למלא אותם ידנית, ולהגיש אותם במשרדי אגף השיקום של משרד הביטחון.

      בטופס הבקשה חשוב לפרט ככל הניתן את כל פרטי הפגיעה או המחלה – מועדי האירועים, היכן ואיך התרחשו, פרטי עדים רלוונטיים ותנאי השירות הספציפיים. כמו כן, עליכם לצרף מסמכים רבים כראיה לבקשה – תעודות זהות, אישורים רפואיים, דוחות חקירה ועוד.

      סיועו של עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום תביעות משרד הביטחון בחיפה חיוני כבר בשלב ההכנה וההגשה הראשונית, לשם הבטחת בקשה מלאה, מדויקת ובהירה.

       

      הליך בחינת הבקשה להכרה בנכות

      לאחר הגשת בקשה מלאה ומסודרת להכרה בנכות צה"ל, הבקשה תיבחן על ידי קצין התגמולים.

      קצין התגמולים יהיה אמון על איסוף כלל החומר הרפואי והעובדתי הנוגע לבקשה, הוא יבחן את אמיתות הטענות אודות האירוע הנטען, ובחינת הקשר הסיבתי בין הפגיעה או המחלה לבין שירותו הצבאי של מגיש הבקשה. במהלך הבחינה, קצין התגמולים עשוי לבקש הבהרות או מסמכים חסרים לגבי תביעה שמוגשת אליו.

      במקרים מסוימים, קצין התגמולים יחליט להפנות את מגיש הבקשה לבדיקה אצל מומחה רפואי חיצוני. עורך דין מקצועי בתחום, יוכל להכין את הלקוח להופעה נאותה בפני המומחה וצירוף תיעוד רפואי עדכני ורלוונטי. המומחה יעביר לקצין התגמולים חוות דעת רפואית מנומקת, שבה הוא יקבע האם אכן ישנו קשר סיבתי, בין השירות הצבאי, לבין הנזק הגופני.

      לבסוף, לאחר שקילת כלל החומר, קצין התגמולים יחליט אם להכיר בנכות, כנכות שנגרמה כתוצאה מהשירות הצבאי.

       

      ערעור על דחיית בקשה להכרה בנכות בסיוע עורך דין משרד הביטחון בחיפה

      במקרה שבקשתכם להכרה בנכות צה"ל נדחתה על ידי קצין התגמולים, קיימת האפשרות לערער על ההחלטה בפני ועדות ערערין בבתי משפט השלום, שבו מצוי מקום מגוריו של הנפגע. את הערעור יש להגיש בתוך 30 ימים מיום קבלת ההחלטה.

      לפני שמגישים ערעור חשוב להבין מדוע משרד הביטחון דחה את הבקשה להכרה בנכות: האם הוא דחה אותה כי לדעתו לא התרחש כל אירוע שיכול היה לגרום נזק (כלומר, האם המחלוקת עם משרד הביטחון היא מחלוקת עובדתית)? או שמא משרד הביטחון דחה את הבקשה להכרה בנכות משום שלדעתו אין קשר סיבתי בין השירות הצבאי לבין הנזק הרפואי (ואז המחלוקת עם משרד הביטחון היא בעיקר "משפטית-רפואית")?

      הליך הערר מתנהל כהליך משפטי לכל דבר ועניין, כשמצד אחד להליך המשפטי ישנו את הנפגע מהשירות הצבאי, ומהצד השני ישנו את קצין התגמולים, אשר מיוצג לעיתים על ידי פרקליטות המדינה. בראש ההרכב יושב שופט שלום, והוא אשר יכריע בין הצדדים. במהלך הדיון בפני ועדת הערעור, עורך הדין תביעות משרד הביטחון בחיפה יגיש את הראיות שיש בידיו, לרבות חוות דעת מומחים, והנפגע ייחקר על דוכן העדים.

      חשוב לציין כי ישנה חשיבות גדולה לדיוני ההוכחות, במסגרתם ייחקר גם הנפגע בבית המשפט. ועדת העררים, אשר בראשה יושב שופט, יתרשמו מאמינותו של הנפגע ויושרתו, מהתשובות שייתן בחקירה, ומהאופן שבו הוא מצג את הדברים. לכן, ההכנה לדיון בבית המשפט היא חשובה מאוד, ועשויה להכריע את גור ההליך המשפטי כולו.

      כמובן, שעורך דין מנוסה בתחום משרד הביטחון בחיפה יוכל לסייע ולהציג טיעונים משכנעים המצדיקים קבלת הבקשה, בין אם על בסיס הראיות המקוריות או ראיות חדשות, תוך התמקדות בהוכחת הקשר הסיבתי שבין הפגיעה או המחלה לבין השירות הצבאי.

       

      הוועדה הרפואית וקביעת אחוזי הנכות

      לאחר שבקשת ההכרה בנכות צה"ל אושרה על ידי קצין התגמולים, או לאחר וועדת עררים קבעה כי יש להכיר בנפגע כנכה צה"ל, השלב הבא הוא קבלת זימון לוועדה רפואית מחוזית ("ועדת מדרג ראשון"). בשלב חשוב זה, סיועו של עורך דין מנוסה בתחום תביעות משרד הביטחון בחיפה יכול להיות קריטי:

      טרם הופעתכם בפני הוועדה הרפואית, עורך הדין יוכל לסייע בהכנת כל החומר והמסמכים הנדרשים – רשימת מפורטת של הליקויים והקשיים לצורך הצגה בפני הוועדה, איסוף תיעוד רפואי עדכני, ארגון מסודר של המסמכים ועריכת נקודות חשובות שאותם יש לומר לוועדה.

      לאחר הבדיקה הרפואית וקביעת ההחלטה על ידי הוועדה, ההחלטה תישלח בדואר. חשוב לציין שבמקרים של מספר פגימות רפואיות, חישוב אחוזי הנכות הכוללת נעשה באופן מורכב של שקלול האחוזים.

       

      הערך המוסף הייחודי של משרד עורכי הדין שלנו בחיפה

      במשרד עורכי הדין שלנו בחיפה, התמחותנו הייחודית היא השגת דרגת הנכות המקסימלית עבור נכי צה"ל. זו לא רק עבודה בשבילנו, אלא שליחות. אנו מבינים שכל אחוז נכות שאנו משיגים עבור לקוחותינו מתורגם לתמיכה כלכלית ורפואית חיונית עבורם.

      המפתח להצלחתנו טמון בשלושה נדבכים: ראשית, הבנה מעמיקה של סעיפי הליקוי של הביטוח הלאומי – מבוך מורכב שהפך למפת הדרכים להצלחה שלנו. שנית, ידע מקיף בבדיקות הרפואיות והמסמכים הנדרשים להוכחת דרגת הנכות לפי סעיפי הליקוי. שלישית, מעקב אישי צמוד עם כל לקוח לאורך כל התהליך, מההפניה לבדיקות ועד להשלמתן.

      כבר מהפגישה הראשונה, אנו מתחילים בניתוח מעמיק של הנזקים שנגרמו ללקוח, מפנים אותו לבדיקות רפואיות ספציפיות על פי סעיפי הליקוי הרלוונטיים, ומלווים אישית כל שלב בתהליך עד להשגת דרגת הנכות הגבוהה ביותר האפשרית. זוהי המתכונת שהובילה אותנו להצלחה חוזרת ונשנית בהשגת הזכויות המרביות עבור לקוחותינו.

       

      ערעור על וועדה רפואית מדרג ראשון

      למי שאינם מרוצים מדרגת הנכות שנקבעה להם, ומעוניינים לערער על גובה אחוזי הנכות, קיימת האפשרות להיבדק שוב על-ידי ועדה רפואית עליונה (ועדה מדרג שני).

      את הערעור יש להגיש בתוך 45 יום מקבלת ההודעה על החלטת הוועדה.

      שימו לב, ניתן לקבל אורכה להגשת נימוקים של עד 60 יום נוספים (ובנסיבות מיוחדות, עוד 30 יום). אך יחד עם זאת, אנו לא ממליצים להתמהמה, משום שעדיף ללכת בדרך המלך, ולא להסתמך על הארכות מועד כאלה או אחרות.

      את הערעור יש להגיש ישירות למנהלה הרפואית במחוז שבו מטופלים.

       

      לקריאה נוספת על נכי צה"ל – היכנסו לקישור

       

      סיכום – חשיבות עורך הדין בתביעה נגד משרד הביטחון בחיפה

      חיילים ואנשי כוחות הביטחון שנפגעו בחבלה או לקו במחלה במהלך שירותם הצבאי, עשויים להיות זכאים לפיצויים וקצבת נכות ממשרד הביטחון. עם זאת, תהליך הגשת התביעה והמאבק מול משרד הביטחון הוא מורכב וסבוך. במקרים רבים, יש צורך בסיוע של עורך דין מנוסה בתחום, שיוכל להכין את התיק כנדרש ולייצג את התובע באופן מקצועי ויעיל.

      עורך דין משרד הביטחון בחיפה אשר מתמחה בתחום, ישכיל להבחין בין הגדרות שונות של חבלה, מחלה, חבלת שירות ומחלת שירות על פי החוק, ולקשור את מקרהו של החייל לנכות באופן מדויק. במיוחד לגבי חיילים בשירות קבע, נדרש יידע מעמיק וניסיון לצורך עמידה בקריטריונים המחמירים של "חבלת שירות" או "מחלת שירות" הנגרמות מאירועים וסיבות ייחודיים לשירות הצבאי.

      בנוסף, לקראת הוועדות הרפואיות חשוב מאוד לבצע הכנה מדוקדקת של כל הבדיקות הרפואיות הרלוונטיות לפגימות שמהן הנפגע סובל. זאת, על מנת למקסם את אחוזי הנכות שנזקפים לזכות הנפגע.

      לכן, חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי בתחום תביעות משרד הביטחון בחיפה, על מנת לנהל את התביעה באופן מיטבי, להילחם על זכויותיכם המלאות, ולקבל את התגמולים המקסימליים המגיעים לכם.

      אם חלילה נפגעתם כתוצאה מהשירות הצבאי, אל תהססו. פנו אלינו עוד היום, וקבעו פגישת ייעוץ – ללא עלות וללא התחייבות.

       

      נותרו לכם שאלות? השאירו פרטים מטה, ותקבלו את כל התשובות.

      רוצים לקרוא עלינו עוד? אתם יכולים לטייל כאן באתר, או לבקר אותנו בפייסבוק, או באינסטגרם.

      הצלחות המשרד

      כמעט חסר תקדים – הצלחנו להפוך פסק דין שניתן בהסכמה

      משרדנו נחל הצלחה מרשימה בבית המשפט המחוזי, במסגרת ערעור על פסק דין שניתן בבית משפט השלום בקריות.

      נשים שעברו כריתת שד מקבלות את הזכויות שלהן בביטוח הלאומי

      עד לאחרונה, נשים שעברו כריתת שד ושחזור, קיבלו בסניפי הביטוח הלאומי מחצית מאחוזי הנכות המגיעים להן. למה? ככה!

      חיסכון במס שבח בשווי 20,000 ש"ח

      למעלה מ- 99,000 ש"ח!!! זה סכום הפיצויים שבית המשפט פסק ללקוחה שלנו, שנשברו לה 2 שיניים עקב קריסה של מיטת עיסוי

      פסק הדין הוא הצלחה גדולה מאוד, לא בגלל הסכום שנפסק, אלא מהסיבה שבמהלך המשפט, בית המשפט "גילה" את דעתו, והעריך את סכום הפיצויים בסך של כ-55,000 ₪ בלבד. וכאן נכנסנו למאבק כפול: גם מול הנתבע, וגם מול בית המשפט.

      חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      נפלה בכניסה למרפאה, ותפוצה בסכום של 85,000 ש"ח

      אישה שנתקלה במדרגה בכניסה למרפאה, קיבלה פיצויים בסך של 85,000 ש"ח.

      מדובר בסכום גבוה יחסית, מן הטעם, שלאישה לא נגרמה נכות, ולא נרגמו לה הפסדי השתכרות כתוצאה מאירוע הנפילה.

      רשלנות רפואית - הצלחה חסרת תקדים למשרדנו!

      בזכות חקירה נגדית מבריקה, מומחה מטעם בית המשפט (כירורג בכיר ממרכז הארץ) חזר בו מעדותו, והודה שבית החולים התרשל.

       

      תביעה בגין ליקויי בנייה

      מומחה מטעם בית המשפט קבע אובדן דמי שימוש ראויים בסך של 1,100 ש"ח לכל חודש במהלך תקופת הרטיבות.

       

      עוד הצלחה למשרדנו, והפעם – פתרון מהיר מחוץ לכותלי בית המשפט

      צ' חתמה על חוזה ושילמה את מלוא התמורה, בסך של למעלה מ-30,000 ₪. לצערה, התמורה שקיבלה בגין התשלום – הייתה שלא לשביעות רצונה, ולמעשה – הבינה כי נפלה במקרה תרמית. בתוך פחות מחודש ימים לאחר פנייתה אלינו, ולאחר משא ומתן אפקטיבי וממוקד, נחתם הסכם להשבת התמורה לצ' (בניכוי הוצאות עבודה ריאליות). שמחנו לעמוד לשירותה של צ', במהירות, ביעילות, ובלי להגיע לבית המשפט.

       

      190,000 ש"ח פיצויים ללקוח שלנו שעבר תאונת דרכים, למרות שהשכר החודשי שלו לא נפגע

      אחת מההצדקות לפיצוי בדיני נזיקין היא "שינוי מצב לרעה". אדם שעובר תאונה ונגרם לו נזק, סביר להניח שמצבו ישתנה לרעה בעקבות התאונה. האינדיקציה החזקה ביותר לשינו

      50,000 ש"ח פיצויים, בגלל רשלנות רפואית בניתוח פלסטי

      לקוחה שלנו ביצעה ניתוח לשאיבת שומן, בעלות של כ- 12,000 ש"ח. הניתוח לא הצליח (בלשון המעטה), אז תבענו את חברת הפלסטיקה. תוך זמן קצר ניצחנו, וזכינו בסך של כ- 50,000 ש"ח. אז רשמנו לפניכם, אם אתם צריכים עורך דין לרשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים – זה אנחנו!

      ניצחון מוחץ לפני שהגענו לבית המשפט

      איך עשינו את זה? הנה הסיפור, בקצרה: מעשה בחברת תוכנה (הלקוחה שלנו) שהתקשרה עם חברה שמתמחה בהענקת אשראי חוץ בנקאי ללקוחות פרטיים.

      רשלנות בטיפול שיניים

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד.

       

      פיצוי בסך של 150,000 ש"ח בתאונת דרכים, למרות שלא נגרם נזק משמעותי

      נכון שלכל אחד מאיתנו יש חבר או קרוב משפחה שהיה מעורב בתאונת דרכים, ואף על פי שלא קרה לו כלום הוא קיבל פיצוי בסך של 150,000 ש"ח.

       

      מעבירים הרצאות ללשכת עורכי הדין

      כל כך מקצועיים במקרקעין, שאנחנו מעבירים הרצאות בענייני מקרקעין, מטעם לשכת עורכי הדין.

      כבוד לעורכת הדין (המלומדת) סיון שחר ממשרדנו!

      תביעה בגין הטרדה מינית - ניצחון מרשים למשרדנו

      הקטינה, בשנות העשרה לחייה, הגיעה למשרדנו לאחר שהעבריין שתקף אותה מינית הורשע בביצוע עבירות מין. הגשנו בשם הנערה, תביעה בגין הטרדה מינית, נגד התוקף. על מנת להביא את התוקף לדין, ולהבטיח שהתוקף ישלם על הנזקים שנגרמו לנערה.

      אמת היא שכל הון שבעולם לא יוכל לפצות על הכאב, ההשפלה, והפגיעה העצומה שחוותה הנערה. אולם כחלק ממלחמת הצדק שניהלנו נגד התוקף, משרדנו עמד על כך שהפיצוי שהוא ישלם לתובעת, יהיה גבוה דיו כדי להרתיע אותו ולאפשר לנערה בסיס להחלמה וחזרה למסלול חייה התקין.

      משרדנו ניצח בתביעה סבוכה ביותר, שתחילתה בשנת 2012, והחזיר לקשישה את הזכות הבסיסית ביותר – הזכות לחירות על גופה ונפשה

      שלומית כהן (שם בדוי) הגיעה למשרדנו וביקשה שנייצג אותה מול רשויות החוק. המדינה ומחלקת הרווחה קבעו ששלומית אינה יכולה לדאוג לענייניה, ולכן מינו לה אפוטרופוס על גופה ורכושה, כך שהיכולת להחליט מה טוב עבורה נשללה ממנה ביום בהיר אחד.

      נפגעה בתאונת דרכים, ותקבל פיצוי בסך של כ- 1,260,000 ₪!

      עוד הישג מרשים למשרדנו.

      רונית ברכה (שם בדוי), נפגעה בתאונת דרכים, בהיותה בת 44.

      נקלע לקרב יריות, וקיבל פיצויים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות לתלמיד.

      בחופש הגדול שלפני כיתה י', מאיר (שם בדוי) נקלע לאירוע ירי סמוך לביתו. לא פחות מארבעה קליעים פילחו את פלג גופו העליון, והוא הובהל לבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם, במצב אנוש.
      מכיוון שמאיר היה תלמיד בזמן אירוע הירי, הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח, אשר מבטחת את כל תלמידי ישראל, בפוליסת תאונות אישיות.

      לא הרבה יודעים, אך לכל תלמיד בישראל יש ביטוח תאונות אישיות, אשר חל על כל תלמיד, בכל זמן, ובכל מקום בו נמצא התלמיד, גם אם התאונה אירעה בלי קשר לפעילות המוסד החינוכי. כך לדוגמה, גם אם התלמיד נפצע במהלך החופש הגדול, בחוף הים, במגרש משחקים, או כתוצאה ממעשי אלימות, הוא עשוי להיות זכאי לפיצויים מחברת הביטוח.

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      צרו קשר