פריצת דיסק בצבא

זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

    זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

      פריצת דיסק בצבא

      ברוכים הבאים למאמר מקיף על פריצת דיסק בצבא. כעורכי דין המתמחים בייצוג נכי צה"ל, אני מבין את האתגרים הייחודיים שמציבה פציעה זו בפני חיילים ומשוחררים. מטרת המאמר היא לספק מידע חיוני ומעמיק על פריצת דיסק הנגרמת במהלך השירות הצבאי, זכויותיכם, ואפשרויות הפיצוי העומדות בפניכם. במאמר זה נסקור את הרקע המשפטי הרלוונטי לפריצת דיסק, וכיצד ניתן לקבל הכרה כנכה צה"ל בגין פציעה זו.

      אם אתם או יקיריכם סובלים מפריצת דיסק שנגרמה במהלך השירות הצבאי, מאמר זה יספק לכם את המידע החיוני להבנת מצבכם והצעדים שעליכם לנקוט למיצוי זכויותיכם. ידע הוא כוח, ומטרתנו היא להעצים אתכם במסע להחלמה ולקבלת הפיצוי המגיע לכם.

       

      למי מיועד המאמר?

      מאמר זה רלוונטי במיוחד לאנשי כוחות הביטחון הבאים: חיילי צה"ל בשירות סדיר וקבע, אנשי משטרת ישראל, סוהרים בשירות בתי הסוהר, אנשי שב"כ ומוסד, חיילי מילואים פעילים, משרתי משמר הכנסת, יוצאי צד"ל, חיילים משוחררים שסבלו מפריצת דיסק במהלך שירותם.

      המאמר מתמקד באלו שחוו פריצת דיסק במהלך שירותם או כתוצאה ישירה ממנו, כולל פגיעות שאירעו בדרך לשירות או בחזרה ממנו. המידע חיוני גם למלש"בים שנפצעו בקורסים ורבש"צים שנפגעו בפעילות מבצעית.

      אם אתם משתייכים לאחת מהקבוצות הללו וסובלים מפריצת דיסק, מאמר זה יספק לכם מידע חיוני על זכויותיכם ותהליך הגשת תביעה למשרד הביטחון.

       

      הבדלים בקריטריונים להכרה בפריצת דיסק: חיילי חובה לעומת אנשי קבע

      חשוב להבין את ההבדלים המשמעותיים בקריטריונים להכרה בפריצת דיסק כפציעה צבאית בין חיילי חובה ומילואים לבין אנשי קבע:

      חיילי חובה ומילואים:

      עבור חיילים בשירות חובה או מילואים, הקריטריונים להכרה בפריצת דיסק כפציעה צבאית הם רחבים יותר. כל פריצת דיסק שהתרחשה במהלך השירות ועקב השירות עשויה להיות מוכרת. זה כולל פציעות שאירעו במהלך פעילות שגרתית, אימונים, או אפילו בזמן מנוחה בבסיס או חופשה.

      אנשי קבע:

      לגבי אנשי קבע, הקריטריונים מחמירים יותר. עליהם להוכיח שפריצת הדיסק היא תוצאה של "חבלת שירות" ספציפית. זה יכול לכלול: פציעה במהלך פעילות מבצעית, תאונה במהלך אימון צבאי, אירוע ייחודי אחר הקשור ישירות לתפקיד הצבאי.

      במקרה של התפתחות הדרגתית של פריצת דיסק, אנשי קבע צריכים להראות שהמצב נגרם בנסיבות ייחודיות לשירות, כמו חשיפה ממושכת לתנאים פיזיים קשים או עומסים חריגים.

      הבנת הבדלים אלו חיונית בתהליך הגשת תביעה להכרה בפריצת דיסק כפציעה צבאית. ייעוץ משפטי מקצועי יכול לסייע רבות בניווט מורכבות זו ובהגשת תביעה מבוססת ומדויקת.

       

      אם אתם חיילים בשירות קבע, ונפגעתם בחבלה שאינה חבלת שירות, אתם עשויים להיות זכאים להכרה כנפגעי עבודה. לקריאת מאמר אודות נפגעי עבודההקליקו על הקישור הזה, או הקליקו על הקישור הזה.

       

      סיכום ביניים: הבדלי הקריטריונים להכרה בפריצת דיסק בין חיילי חובה לאנשי קבע

      הקריטריונים להכרה בפריצת דיסק כפציעה צבאית משתנים בין חיילי חובה ומילואים לבין אנשי קבע:

      – חיילי חובה ומילואים: פריצת דיסק שהתרחשה במהלך השירות ועקב השירות, כולל פציעות במהלך פעילות שגרתית, אימונים או שהייה בבסיס.

      – אנשי קבע: נדרשת הוכחת "חבלת שירות" ספציפית. פריצת דיסק כתוצאה מפעילות מבצעית או אימון צבאי מוגדר.

      הבנת הבדלים אלו חיונית בעת הגשת תביעה להכרה בפריצת דיסק כפציעה צבאית. ייעוץ משפטי מקצועי מומלץ לניווט מורכבות זו ולהגשת תביעה מבוססת.

       

      אם חלילה נפגעתם בפעולות איבה, אתם יכולים להקליק על המאמר בקישור כאן, או בקישור כאן, כדי למצות את הזכויות שלכם.

       

      כיצד מוכיחים שפריצת הדיסק קשורה לשירות הצבאי?

      אם אתם סובלים מפריצת דיסק והיא קשורה לשירותכם הצבאי, חשוב שתבינו את התהליך להוכחת הקשר הזה. בתי המשפט קבעו כללים ברורים בנושא, ואנחנו נפרט אותם באופן פשוט וקל להבנה:

      שני דברים שעליכם להוכיח:

      א. תנאי השירות והמחלה:

      עליכם להראות באילו תנאים שירתם בצבא. למשל, האם הייתם נהגי טנק? האם נשאתם ציוד כבד? תארו את השגרה היומית שלכם. במקביל, עליכם להוכיח שאכן אתם סובלים מפריצת דיסק. זה יכול להיעשות באמצעות מסמכים רפואיים, תוצאות בדיקות וחוות דעת רפואיות.

      ב. הקשר הרפואי המוכר:

      השלב השני הוא להראות שהרפואה מכירה בקשר אפשרי בין תנאי השירות שלכם לבין פריצת דיסק. לדוגמה, אם שירתם כנהגי רכב כבד, יש להציג מחקרים או חוות דעת רפואית המראים שנהיגה ממושכת ברכב כבד עלולה לגרום לפריצת דיסק.

      ג. מה קורה אחרי שהוכחתם את שני הדברים האלה?

      אם הצלחתם להוכיח את שני הדברים הללו, למעשה הוכחתם "קשר סיבתי" בין השירות לפריצת הדיסק. ברגע זה, מתרחש דבר חשוב: הנטל עובר למשרד הביטחון. כלומר, עכשיו משרד הביטחון צריך להביא ראיות שיסתרו את הקשר הזה. אם משרד הביטחון לא מצליח להביא ראיות סותרות משכנעות, התביעה שלכם תתקבל.

      טיפים חשובים:

      • תיעוד מדויק: שמרו על כל המסמכים הרפואיים מתקופת השירות ואחריה.
      • פירוט מקיף: תארו בדיוק רב ככל האפשר את תנאי השירות שלכם.
      • חוות דעת מקצועית: שיקלו להסתייע בחוות דעת של רופא מומחה, אשר יכולה לחזק מאוד את הטענה לקשר בין השירות לפריצת הדיסק.
      • עקביות: וודאו שכל הפרטים שאתם מספקים עקביים ומדויקים.

      זכרו, אינכם צריכים להוכיח באופן מוחלט שהשירות גרם לפריצת הדיסק. מה שנדרש הוא להראות שקיים קשר סביר בין השניים, ושהרפואה מכירה באפשרות הזו. אם עשיתם זאת, הכדור עובר למגרש של משרד הביטחון.

      עורך דין המתמחה בתחום עשוי לסייע לכם לאסוף את הראיות הנכונות ולהציג אותן בצורה המשכנעת ביותר, מה שיגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם בתביעה.

       

      הקלות בהוכחת הקשר בין פריצת הדיסק לשירות הצבאי

      בית המשפט העליון הבין את הקושי בהוכחת הקשר בין פציעות ומחלות לשירות הצבאי, ולכן קבע הקלות משמעותיות לטובת נכי צה"ל. נסביר זאת בשפה פשוטה:

      נניח שסבלתם מפריצת דיסק במהלך השירות הצבאי. אפילו אם יש לכם נטייה גנטית או מבנה גוף שעלול להוביל לבעיות גב, בית המשפט קבע שאם הבעיה הופיעה לראשונה בצבא והצלחתם להוכיח קשר לשירות, היא תיחשב כאילו נגרמה במלואה מהשירות.

      מתי תהיה קביעה כזו? ראשית, אם לא היו סימנים לבעיה לפני השירות, קשה לטעון שהיא הייתה מתפתחת בלעדיו. שנית, אי אפשר לדעת בוודאות אם הבעיה הייתה מתפתחת ללא השירות, גם אם יש נטייה מוקדמת. ושלישית, בית המשפט מסתכל על התמונה הרחבה, ולא רק על העובדות הרפואיות היבשות.

      חשוב להבין את ההבדל בין "קשר סיבתי רפואי" ל"קשר סיבתי משפטי". הרופא יכול להסביר מה עלול לגרום לפריצת דיסק, אבל בית המשפט מחליט על מי להטיל את האחריות. למשל, גם אם יש לכם נטייה לבעיות גב, אם השירות הצבאי הוא שגרם לפריצת הדיסק להופיע – בית המשפט עשוי לקבוע שהצבא אחראי. במילים אחרות, הקשר הסיבתי המשפטי הוא הבחירה המשפטית שבית המשפט עושה, מבין כלל האפשרויות שמציב בפניו הקשר הסיבתי הרפואי.

      מה זה אומר עבורכם? אם פריצת הדיסק הופיעה לראשונה בצבא, ואתם יכולים להראות קשר לשירות, יש לכם סיכוי טוב להכרה – גם אם יש לכם "נטייה" לבעיות גב. אל תתייאשו אם יגידו לכם שיש לכם "נטייה מוקדמת" לבעיה. בית המשפט מבין שהשירות הצבאי יכול להיות הגורם שהפך את הנטייה למחלה ממשית.

      לסיכום, תמיד כדאי להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום. הוא יכול לעזור לכם להציג את המקרה שלכם בצורה שמתאימה להלכות אלה של בית המשפט העליון, מה שיכול להגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם לקבל הכרה ופיצוי.

       

      בנוסף, ישנן הקלות נוספות שבית המשפט העליון קבע לטובת חיילים ונכי צה"ל בתביעות הקשורות לפציעות ומחלות שנגרמו במהלך השירות.

      אמנם באופן כללי, האחריות להוכיח את הקשר בין השירות למחלה מוטלת על החייל או הנכה. אבל במקרים של מחלות מורכבות כמו פריצת דיסק, בית המשפט הבין שיש צורך בגישה מקלה יותר. נניח שיש מחלוקת בין מומחים רפואיים לגבי הסיבות האפשריות לפריצת הדיסק שלכם. במצב כזה, בית המשפט קבע שאין לדחות את התביעה שלכם רק בגלל שלא הצלחתם לשכנע את קצין התגמולים שהגישה הרפואית התומכת בכם היא הנכונה. זה אומר שגם אם יש דעות שונות בין הרופאים, זה לא אומר אוטומטית שתפסידו בתביעה. בית המשפט מבין שברפואה יכולות להיות גישות שונות, וגם אם הגישה השלטת ברפואה אינה תומכת בגרסת החייל, עדיין אותו החייל יכול להוכיח שמתקבל מאוד על הדעת שהשירות הצבאי גרם לפריצת הדיסק.

      במילים אחרות, אתם לא צריכים להוכיח באופן מוחלט שהמאמצים הפיזיים בצבא גרמו לפריצת הדיסק. בית המשפט קבע שמספיק להראות שיש רופאים שמכירים בקשר אפשרי בין המאמץ הגופני בשירות לבין הפציעה שלכם, ושהדעה הזו היא הגיונית מבחינה רפואית. במילים פשוטות, אם יש רופא מכובד שאומר "כן, מתקבל מאוד על הדעת שהשירות הצבאי גרם לפריצת הדיסק", זה עשוי לעיתים להספיק. אתם לא צריכים להביא הוכחה מוחלטת או הסכמה של כל הרופאים.

      כל זה נועד להקל עליכם בתהליך התביעה. בתי המשפט נותנים לכם יותר מרחב להוכיח את הטענות שלכם. זכרו, עורך דין מנוסה בתחום יכול לעזור לכם להשתמש בהקלות האלה לטובתכם. הוא יידע איך להציג את המקרה שלכם בצורה שתתאים להלכות האלה של בית המשפט העליון, מה שיכול להגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם לקבל הכרה ופיצוי.

       

      לקריאה נוספת על נכי צה"ל – היכנסו לקישור הזה או היכנסו לקישור הזה

       

      סיכום: פריצת דיסק כתוצאה מהשירות הצבאי

      לאורך המאמר הזה צללנו לעומקו של נושא מורכב ומשמעותי – פריצת דיסק בצבא. זוהי פציעה שיכולה להשפיע על חייכם באופן דרמטי, ולכן חשוב שתבינו את זכויותיכם ואת הדרך למימושן.

      התחלנו בהבנה בסיסית של מהי פריצת דיסק בצבא ואיך היא קשורה לשירות הצבאי. ראינו שהמאמצים הפיזיים, הציוד הכבד, והתנאים המאתגרים של השירות הצבאי יכולים להוות גורם משמעותי בהתפתחות פריצת דיסק. למדנו על ההבדלים החשובים בין חיילי חובה לאנשי קבע כשמדובר בהכרה בפריצת דיסק כפציעה צבאית. ראינו שלחיילי חובה יש קריטריונים מקלים יותר, בעוד שאנשי קבע נדרשים להוכיח "חבלת שירות" ספציפית.

      אחד הנושאים המרכזיים שעסקנו בו הוא איך מוכיחים קשר סיבתי בין השירות לפריצת הדיסק. הבנו שצריך להראות שני דברים עיקריים: את תנאי השירות המסוימים שחוויתם, ושהרפואה מכירה בקשר אפשרי בין תנאים אלה לבין פריצת דיסק. אבל הנקודה החשובה ביותר שלמדנו היא שבית המשפט העליון הבין את המורכבות של המצב שלכם והקל משמעותית על תהליך ההוכחה. גם אם יש לכם נטייה מוקדמת לבעיות גב, או אם יש מחלוקת בין מומחים רפואיים, עדיין יש לכם סיכוי טוב לקבל הכרה ופיצוי. זה אומר שאם סבלתם מפריצת דיסק בצבא, אתם במצב הרבה יותר טוב ממה שאולי חשבתם. לא צריך להוכיח באופן מוחלט שהשירות גרם לפריצת הדיסק. מספיק להראות שיש קשר סביר, ושרופאים מכובדים מכירים באפשרות הזו.

      אז מה עליכם לעשות עכשיו? אם סבלתם מפריצת דיסק במהלך שירותכם הצבאי, אל תחכו. כל יום שעובר הוא יום שבו אתם עלולים לאבד זכויות. פנו לעורך דין המתמחה בתביעות נכי צה"ל. עורך דין מנוסה יידע איך להשתמש בכל ההקלות והפסיקות שדיברנו עליהן לטובתכם. זכרו, פריצת דיסק בצבא היא לא סתם כאב גב רגיל. זו פציעה רצינית שיכולה להשפיע על כל תחומי החיים שלכם – מהיכולת לעבוד ועד לאיכות החיים היומיומית שלכם. מגיע לכם לקבל את הפיצוי והטיפול הנכונים.

      אתם שירתם את המדינה בנאמנות. עכשיו הגיע הזמן שהמדינה תדאג לכם. אל תוותרו על זכויותיכם. צרו קשר עם מומחה בתחום עוד היום ותנו לו לעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם. פריצת דיסק בצבא היא נושא מורכב, אבל עם הידע הנכון והייצוג המתאים, יש לכם סיכוי טוב לקבל את ההכרה והפיצוי שמגיעים לכם.

       

      נותרו לכם שאלות? השאירו פרטים מטה ותקבלו את כל התשובות.

      רוצים לקרוא עלינו עוד? אתם יכולים לטייל כאן באתר, או לבקר אותנו בפייסבוק, או באינסטגרם.

       

      תחומי התמחות נוספים

        • טנטון בצבא • ירידה בשמיעה בצבא • סוכרת בצבא – מדריך מקיף לזכויות משפטיות • התקף לב בגלל העבודה • פוסט טראומה מהצבא • מה זה פוסט טראומה? • התקף לב כתוצאה מהעבודה • הטרדה מינית בעבודה - האם זו תאונת עבודה? • האם הטרדה מינית נחשבת תאונת עבודה? • מהו קשר סיבתי בתאונת עבודה • התקף לב בעבודה כתאונת עבודה • אלימות בזמן העבודה - האם הם נחשבים לתאונות עבודה? • האם תקיפה מינית בדרך לעבודה או ממנה נחשבת לתאונת עבודה? • האם אירוע אלימות בדרך לעבודה יחשב לתאונת עבודה? • תאונת עבודה ביום כיף או בהשתלמות • תקנה 18 לנפגעי עבודה – נפגעי עבודה עם נכות זמנית • תקנה 15 לנפגעי עבודה - סיוע לעובדים שאינם מסוגלים לחזור לעבודה • זכויות נפגעי תאונות עבודה - מדריך מקיף • פוסט טראומה בצבא • עורך דין לשון הרע בחיפה • פיצויים בגין אירוע ירי – האם מדובר בתאונה? • ירי במהלך העבודה – האם מדובר בתאונת עבודה? • לשון הרע - אסטרטגיה ופיצויים • תאונה במהלך תיקון רכב – האם זו תאונת דרכים? • שלבים בתביעה לתאונת עבודה – מדריך לפיצוי מקסימלי • תאונת דרכים בעבודה • חייל שנפגע בתאונת דרכים - את מי כדאי לתבוע? • תביעה לפיצויים ברשלנות רפואית – אסטרטגיה לניצחון • תאונת דרכים ללא מגע פיזי - האם אתם זכאים לפיצויים? • שלבים בתביעת תאונת דרכים - מדריך לפיצוי מקסימלי • עורך דין ללשון הרע – חופש הביטוי והזכות לשם טוב • תביעת לשון הרע – מהו סוד הניצחון? • תביעה לפיצויים בתאונת דרכים • נזק נפשי בשירות הצבאי: כללי אצבע • עורך דין רשלנות רפואית בחיפה • חיילים שחלו בקרוהן במהלך השירות הצבאי • חיילים שחלו בסוכרת במהלך השירות הצבאי • שינויים דרמטיים בחוק נכי צה"ל • פסיקה תקדימית של בית המשפט העליון • תביעה שמוגשת בגלל נזק אורתופדי מבלי שהיתה תאונה ספציפית • נזק נפשי כתוצאה מהשירות הצבאי: כללי אצבע • נזק שנגרם כתוצאה מניתוח בצבא • חיילי צה"ל שנפגעו במהלך חופשה

      הצלחות המשרד

      כמעט חסר תקדים – הצלחנו להפוך פסק דין שניתן בהסכמה

      משרדנו נחל הצלחה מרשימה בבית המשפט המחוזי, במסגרת ערעור על פסק דין שניתן בבית משפט השלום בקריות.

      נשים שעברו כריתת שד מקבלות את הזכויות שלהן בביטוח הלאומי

      עד לאחרונה, נשים שעברו כריתת שד ושחזור, קיבלו בסניפי הביטוח הלאומי מחצית מאחוזי הנכות המגיעים להן. למה? ככה!

      חיסכון במס שבח בשווי 20,000 ש"ח

      למעלה מ- 99,000 ש"ח!!! זה סכום הפיצויים שבית המשפט פסק ללקוחה שלנו, שנשברו לה 2 שיניים עקב קריסה של מיטת עיסוי

      פסק הדין הוא הצלחה גדולה מאוד, לא בגלל הסכום שנפסק, אלא מהסיבה שבמהלך המשפט, בית המשפט "גילה" את דעתו, והעריך את סכום הפיצויים בסך של כ-55,000 ₪ בלבד. וכאן נכנסנו למאבק כפול: גם מול הנתבע, וגם מול בית המשפט.

      חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד

      נפלה בכניסה למרפאה, ותפוצה בסכום של 85,000 ש"ח

      אישה שנתקלה במדרגה בכניסה למרפאה, קיבלה פיצויים בסך של 85,000 ש"ח.

      מדובר בסכום גבוה יחסית, מן הטעם, שלאישה לא נגרמה נכות, ולא נרגמו לה הפסדי השתכרות כתוצאה מאירוע הנפילה.

      רשלנות רפואית - הצלחה חסרת תקדים למשרדנו!

      בזכות חקירה נגדית מבריקה, מומחה מטעם בית המשפט (כירורג בכיר ממרכז הארץ) חזר בו מעדותו, והודה שבית החולים התרשל.

       

      תביעה בגין ליקויי בנייה

      מומחה מטעם בית המשפט קבע אובדן דמי שימוש ראויים בסך של 1,100 ש"ח לכל חודש במהלך תקופת הרטיבות.

       

      עוד הצלחה למשרדנו, והפעם – פתרון מהיר מחוץ לכותלי בית המשפט

      צ' חתמה על חוזה ושילמה את מלוא התמורה, בסך של למעלה מ-30,000 ₪. לצערה, התמורה שקיבלה בגין התשלום – הייתה שלא לשביעות רצונה, ולמעשה – הבינה כי נפלה במקרה תרמית. בתוך פחות מחודש ימים לאחר פנייתה אלינו, ולאחר משא ומתן אפקטיבי וממוקד, נחתם הסכם להשבת התמורה לצ' (בניכוי הוצאות עבודה ריאליות). שמחנו לעמוד לשירותה של צ', במהירות, ביעילות, ובלי להגיע לבית המשפט.

       

      190,000 ש"ח פיצויים ללקוח שלנו שעבר תאונת דרכים, למרות שהשכר החודשי שלו לא נפגע

      אחת מההצדקות לפיצוי בדיני נזיקין היא "שינוי מצב לרעה". אדם שעובר תאונה ונגרם לו נזק, סביר להניח שמצבו ישתנה לרעה בעקבות התאונה. האינדיקציה החזקה ביותר לשינו

      50,000 ש"ח פיצויים, בגלל רשלנות רפואית בניתוח פלסטי

      לקוחה שלנו ביצעה ניתוח לשאיבת שומן, בעלות של כ- 12,000 ש"ח. הניתוח לא הצליח (בלשון המעטה), אז תבענו את חברת הפלסטיקה. תוך זמן קצר ניצחנו, וזכינו בסך של כ- 50,000 ש"ח. אז רשמנו לפניכם, אם אתם צריכים עורך דין לרשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים – זה אנחנו!

      ניצחון מוחץ לפני שהגענו לבית המשפט

      איך עשינו את זה? הנה הסיפור, בקצרה: מעשה בחברת תוכנה (הלקוחה שלנו) שהתקשרה עם חברה שמתמחה בהענקת אשראי חוץ בנקאי ללקוחות פרטיים.

      רשלנות בטיפול שיניים

      עדכון חם ממשרדנו, והפעם: רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט קבעה ללקוחה שלנו פיצוי בסך של למעלה מ-200,000 ש"ח, בגין טיפול שיניים רשלני אחד.

       

      פיצוי בסך של 150,000 ש"ח בתאונת דרכים, למרות שלא נגרם נזק משמעותי

      נכון שלכל אחד מאיתנו יש חבר או קרוב משפחה שהיה מעורב בתאונת דרכים, ואף על פי שלא קרה לו כלום הוא קיבל פיצוי בסך של 150,000 ש"ח.

       

      מעבירים הרצאות ללשכת עורכי הדין

      כל כך מקצועיים במקרקעין, שאנחנו מעבירים הרצאות בענייני מקרקעין, מטעם לשכת עורכי הדין.

      כבוד לעורכת הדין (המלומדת) סיון שחר ממשרדנו!

      תביעה בגין הטרדה מינית - ניצחון מרשים למשרדנו

      הקטינה, בשנות העשרה לחייה, הגיעה למשרדנו לאחר שהעבריין שתקף אותה מינית הורשע בביצוע עבירות מין. הגשנו בשם הנערה, תביעה בגין הטרדה מינית, נגד התוקף. על מנת להביא את התוקף לדין, ולהבטיח שהתוקף ישלם על הנזקים שנגרמו לנערה.

      אמת היא שכל הון שבעולם לא יוכל לפצות על הכאב, ההשפלה, והפגיעה העצומה שחוותה הנערה. אולם כחלק ממלחמת הצדק שניהלנו נגד התוקף, משרדנו עמד על כך שהפיצוי שהוא ישלם לתובעת, יהיה גבוה דיו כדי להרתיע אותו ולאפשר לנערה בסיס להחלמה וחזרה למסלול חייה התקין.

      משרדנו ניצח בתביעה סבוכה ביותר, שתחילתה בשנת 2012, והחזיר לקשישה את הזכות הבסיסית ביותר – הזכות לחירות על גופה ונפשה

      שלומית כהן (שם בדוי) הגיעה למשרדנו וביקשה שנייצג אותה מול רשויות החוק. המדינה ומחלקת הרווחה קבעו ששלומית אינה יכולה לדאוג לענייניה, ולכן מינו לה אפוטרופוס על גופה ורכושה, כך שהיכולת להחליט מה טוב עבורה נשללה ממנה ביום בהיר אחד.

      נפגעה בתאונת דרכים, ותקבל פיצוי בסך של כ- 1,260,000 ₪!

      עוד הישג מרשים למשרדנו.

      רונית ברכה (שם בדוי), נפגעה בתאונת דרכים, בהיותה בת 44.

      נקלע לקרב יריות, וקיבל פיצויים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות לתלמיד.

      בחופש הגדול שלפני כיתה י', מאיר (שם בדוי) נקלע לאירוע ירי סמוך לביתו. לא פחות מארבעה קליעים פילחו את פלג גופו העליון, והוא הובהל לבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם, במצב אנוש.
      מכיוון שמאיר היה תלמיד בזמן אירוע הירי, הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח, אשר מבטחת את כל תלמידי ישראל, בפוליסת תאונות אישיות.

      לא הרבה יודעים, אך לכל תלמיד בישראל יש ביטוח תאונות אישיות, אשר חל על כל תלמיד, בכל זמן, ובכל מקום בו נמצא התלמיד, גם אם התאונה אירעה בלי קשר לפעילות המוסד החינוכי. כך לדוגמה, גם אם התלמיד נפצע במהלך החופש הגדול, בחוף הים, במגרש משחקים, או כתוצאה ממעשי אלימות, הוא עשוי להיות זכאי לפיצויים מחברת הביטוח.

      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      צרו קשר